AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Hei, vet ikke om dette hører hjemme i dette forumet, men vi tjuvstartet litt i dag morges. Første forsøk. 🙂 Men jeg skjønner meg ikke på syklusen min. Hadde 2-3 dager med småblødning før det startet på ordentlig natt til søndag. Hva er liksom første dag av siste mensen her? Startet den lørdag, er det jo EL om 5/6 dager, da kan det vel være en liten sjanse allerede? Vi prøver på resten av uka uansett da 😊 Anonymkode: f0276...889
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, vet ikke om dette hører hjemme i dette forumet, men vi tjuvstartet litt i dag morges. Første forsøk. 🙂 Men jeg skjønner meg ikke på syklusen min. Hadde 2-3 dager med småblødning før det startet på ordentlig natt til søndag. Hva er liksom første dag av siste mensen her? Startet den lørdag, er det jo EL om 5/6 dager, da kan det vel være en liten sjanse allerede? Vi prøver på resten av uka uansett da 😊 Anonymkode: f0276...889 Forrige lørdag, altså, ikke for 2 dager siden. Anonymkode: f0276...889
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Første dag med ordentlig blødning. Om den kom på kvelden/natten, ville jeg regnet søndag som syklusdag 1. Bare å kose seg denne uka, lykke til 😊 Anonymkode: 51341...b52
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Første dag med ordentlig blødning. Om den kom på kvelden/natten, ville jeg regnet søndag som syklusdag 1. Bare å kose seg denne uka, lykke til 😊 Anonymkode: 51341...b52 Ok, takk for svar Ja da blir det julekos denne uka, så får vi se om det blir en ekstra julegave til oss i år ❤️ Får ikke vite før nyttår tidligst sikkert, da, men men blir spennende å se. Har kjøpt noen EL tester siden syklusen min var helt på styr sist gang det klaffet, EL på den 17 dagen. Så jeg er fristet til å ta en test nå, men føler det er litt tidlig siden det er første PP. Tenkte å spare de til neste mnd hvis ikke det går med julebarn, men blir jo så spent her 😄 Anonymkode: f0276...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå