Gå til innhold

Rar mensen, når var egentlig første dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vet ikke om dette hører hjemme i dette forumet, men vi tjuvstartet litt i dag morges. Første forsøk. 🙂 Men jeg skjønner meg ikke på syklusen min. Hadde 2-3 dager med småblødning før det startet på ordentlig natt til søndag. Hva er liksom første dag av siste mensen her? Startet den lørdag, er det jo EL om 5/6 dager, da kan det vel være en liten sjanse allerede? Vi prøver på resten av uka uansett da 😊

Anonymkode: f0276...889

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei, vet ikke om dette hører hjemme i dette forumet, men vi tjuvstartet litt i dag morges. Første forsøk. 🙂 Men jeg skjønner meg ikke på syklusen min. Hadde 2-3 dager med småblødning før det startet på ordentlig natt til søndag. Hva er liksom første dag av siste mensen her? Startet den lørdag, er det jo EL om 5/6 dager, da kan det vel være en liten sjanse allerede? Vi prøver på resten av uka uansett da 😊

Forrige lørdag, altså, ikke for 2 dager siden.

Skrevet

Første dag med ordentlig blødning. Om den kom på kvelden/natten, ville jeg regnet søndag som syklusdag 1. Bare å kose seg denne uka, lykke til 😊

Anonymkode: 51341...b52

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Første dag med ordentlig blødning. Om den kom på kvelden/natten, ville jeg regnet søndag som syklusdag 1. Bare å kose seg denne uka, lykke til 😊

Anonymkode: 51341...b52

Ok, takk for svar :) Ja da blir det julekos denne uka, så får vi se om det blir en ekstra julegave til oss i år ❤️ :) Får ikke vite før nyttår tidligst sikkert, da, men men blir spennende å se. Har kjøpt noen EL tester siden syklusen min var helt på styr sist gang det klaffet, EL på den 17 dagen. Så jeg er fristet til å ta en test nå, men føler det er litt tidlig siden det er første PP. Tenkte å spare de til neste mnd hvis ikke det går med julebarn, men blir jo så spent her 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...