Gå til innhold

Hjerteslag sesong 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett sesong 1 og 2 og syns sesong 1 var helt okei og en søt historie. Sesong 2 syns jeg var litt tullete. Forstod ikke greien mellom dem.. hun satt og monterte babyseng i uke 41 og han var ute på bar og drakk øl. De kranglet hele tiden og ting ble først bra akkurat da babyen kom. 

Nå har jeg startet på sesong 3. Og jeg tenker bare, hvorfor er disse to sammen? Det virker som det alltid er problemer, de krangler over tusen småting og har ingenting til felles. Hvorfor syns alle dette er en såå fin serie og fin kjærlighetshistorie? 

Hva syns dere om serien? 

Anonymkode: f21e7...ed4

• Liker 3
Skrevet

Den skal jo være realistisk og speile utfordringene som kommer med å møtes på byen og starte hele forholdet i "feil ende" med baby etc?

Det er jo ingen som påstår at dette skal være en kjærlighetshistorie der de lever lykkelig alle sine dager. Når det er sagt så er Mio håpløst umoden så jeg regner med det blir et kortvarig forhold. Men det er jo også på sitt eget vis en kjærlighetshistorie. 

Anonymkode: 863a6...2c8

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Den skal jo være realistisk og speile utfordringene som kommer med å møtes på byen og starte hele forholdet i "feil ende" med baby etc?

Det er jo ingen som påstår at dette skal være en kjærlighetshistorie der de lever lykkelig alle sine dager. Når det er sagt så er Mio håpløst umoden så jeg regner med det blir et kortvarig forhold. Men det er jo også på sitt eget vis en kjærlighetshistorie. 

Den er fin, og jeg har stor sans for Vebjørn Enger.

Men synes Mio er barnslig, selv om hun har fått baby tidlig. De fleste jenter knytter seg sterkt til barnet og opptrer mer voksent enn alderen skulle tilsi, i alle fall når barnet er lite. Men hun virker misfornøyd og mer opptatt av fest og venner...

Kanskje sånn det er å få barn som 20-åring, kanskje? Særlig når man har festet mye og levd et typisk ungdomsliv.

Anonymkode: 2f114...a21

• Liker 1
Skrevet

I går satte jeg meg ned for å se det som har kommet ut til nå av sesong 3. Jeg kjente raskt at jeg ble veldig sliten av hele greia. Det er liksom en grense for hvor lenge jeg kan heie på folk og håpe at de finner ut av ting. Med disse to er det jo bare forviklinger, hele tiden. Er det ikke den ene som svinser rundt og gjør dumme ting, så er det den andre. Og så krangler de, og så drikkes det, og så blir de venner, og så krangler de igjen. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har fått det inntrykket siden alle jeg snakket med om serien nevner hvor rørende og romantisk den er. Men enig med de fleste her om at Mio er helt håpløs. Sint for alt hele tiden. Og hva er det hun ser for seg videre? At de skal bo med et barn i den lille leiligheten og feste annenhver helg? 

• Liker 3
Skrevet

Mest opptatt av Lucas, jeg.. Blir hèlt matt.. :flau:

Anonymkode: 4106f...11d

Skrevet

5 episoder og jeg er dritlei Mio😂 Stakkars Anders som bare prøver å gjøre det beste for datteren, men bli kjefta på hver gang.

Anonymkode: 333c1...71a

• Liker 5
Skrevet

Det er vel sånn det er når barn får barn.

Anonymkode: df6af...505

Skrevet

Kan ikke fatte hvorfor Mio tenkte det var en god ide og fortelle om det kysset mitt i en krangel? Det har jo ingen ting med saken å gjøre. Men da helte hun bensin på bålet. 

Skrevet

Denne serien er jo en slags reklame for abort ... De er virkelig håpløse. 

Anonymkode: 426f9...652

• Liker 8
Skrevet

Kommer to nye sesonger, det vet jeg nesten ikke om jeg orker. Sesong 3 er nesten slitsom å se på. Har igjen siste episode da, forbehold om Happy ending men slitsomt likevel!

Anonymkode: ed88a...822

• Liker 1
Skrevet

Forholdet mellom Mio og Anders minner meg om forholdet mellom meg og eksen min da vi var i starten av 20-årene. Mye drama, krangling, festing og gå på fylla rett etter en krangel mens vi fortsatt var sure på hverandre. Takk og pris for at vi ikke fikk barn sammen!! 

Anonymkode: df6af...505

• Liker 2
Skrevet

Dette hadde vært en kort affære om de ikke tok med barn i bildet. Jeg irriterer meg over hver bidige episode. Ikke bare er Thea en elendig skuespiller, men rollen hennes Mio, er den mest egoistiske og vanskelige personen jeg har sett på lenge. Synes virkelig synd på Anders som stadig må si unnskyld for hennes oppkonstruerte drama. Den dama er ikke stabil. Sorey Anders, men dump henne. Du fortjener bedre! (I kjent KG-Stil)

Anonymkode: 13efa...6f9

• Liker 1
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Hva synes dere om sesong 4? Jeg synes den er veldig bra! Beste sesongen så langt 

Anonymkode: 8b124...65e

Skrevet

Likte ikke sesong 4 i det hele tatt. 1 og 2 var ålreite. Men de burde stoppet der. 

Anonymkode: ee8d4...dcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...