Sunnys Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Jeg og datteren min ble testet for korona i dag, hun er forkjølet og har feber. Jeg var forkjølet og hadde litt småfeber i helgen, men er fin nå. De ville teste meg også siden jeg hadde vært syk. Får ikke svar før i morgen kveld. Jeg skal på et viktig møte i morgen, og jeg er 99,9% sikker på at jeg ikke har korona.. kan jeg dra på møtet men holde avstand og ta forhåndsregler med spriting og hygiene ? Dette møtet er viktig og kan ikke utsettes
trønder Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 16 minutter siden, Sunnys said: kan jeg dra på møtet men holde avstand og ta forhåndsregler med spriting og hygiene ? Nei. 7
_isabella Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Nei, du kan ikke det før du har fått svar. Hvordan kan du forresten være 99.9% sikker på at du ikke har korona? 3
Dalila Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Sunnys skrev (19 minutter siden): Jeg og datteren min ble testet for korona i dag, hun er forkjølet og har feber. Jeg var forkjølet og hadde litt småfeber i helgen, men er fin nå. De ville teste meg også siden jeg hadde vært syk. Får ikke svar før i morgen kveld. Jeg skal på et viktig møte i morgen, og jeg er 99,9% sikker på at jeg ikke har korona.. kan jeg dra på møtet men holde avstand og ta forhåndsregler med spriting og hygiene ? Dette møtet er viktig og kan ikke utsettes Nei.
Sunnys Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2020 _isabella skrev (10 minutter siden): Nei, du kan ikke det før du har fått svar. Hvordan kan du forresten være 99.9% sikker på at du ikke har korona? Har kun hatt mild feber som symptom, og er på bedringens. Er symtomfri nå
Vampen Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 Sunnys skrev (26 minutter siden): Har kun hatt mild feber som symptom, og er på bedringens. Er symtomfri nå Det kan fortsatt være korona. Du er uansett i karantene til du får svar. 5
Sunnys Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #8 Skrevet 14. desember 2020 Kriston skrev (1 time siden): Kan ikke møtet gjennomføres digitalt? Nei, det er ikke mulig 😬
lemoncake Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Du kan ikke gå på møtet før du har fått svaret. Jeg tok testen en fredag kl 11. Fikk svar neste morgen. Kanskje du har fått svaret innen møtet starter?
Lønnesirup01 Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 Selv om selve møtet avholdes fysisk, kan du jo spørre om du kan delta digitalt. Ikke optimalt, men beste løsning. Synes forøvrig det er rart om det overhodet ikke er åpning for det. Vi har hatt (så og si) hjemmekontor siden mars, og digitale møter er normen nå.
Fremhevede innlegg