AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Vet om et par som er sammen selv om kvinnen er mye penere enn mannen. Hun er nesten modellpen, mens han ser ut som en padde i trynet. :) Forstår ikke hva hun ser i ham, jeg synes rett og slett han er litt under middels i trynet, mens hun er en 9'er eller 10'er i mine øyner. Tipper han gir henne styggere barn enn hun kan få med en annen mann hvis forholdet kommer så langt. Synes han skal holde seg til noen andre, bør jeg hinte noe til dem om at jeg synes dette er litt rart? Kjenner dem ikke så veldig godt, men er på hils med dem og kan av og til slå av en prat. Jeg synes han skal finne seg noen mer passende og ligge unna henne. Anonymkode: f103e...f61
HeftigeHeidi Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Jeg føler jeg ser par hele tiden der jenta er my finere en typen, syns ikke det høres unormalt ut. Synes heller ikke vi skal dømme noen utfra utseende, fordi vi har alle ulik smak. 13
AllahBallah Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Høres ut som en fantastisk mann, tipper du er misunnelig 🙂 17
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vet om et par som er sammen selv om kvinnen er mye penere enn mannen. Hun er nesten modellpen, mens han ser ut som en padde i trynet. Forstår ikke hva hun ser i ham, jeg synes rett og slett han er litt under middels i trynet, mens hun er en 9'er eller 10'er i mine øyner. Tipper han gir henne styggere barn enn hun kan få med en annen mann hvis forholdet kommer så langt. Synes han skal holde seg til noen andre, bør jeg hinte noe til dem om at jeg synes dette er litt rart? Kjenner dem ikke så veldig godt, men er på hils med dem og kan av og til slå av en prat. Jeg synes han skal finne seg noen mer passende og ligge unna henne. Anonymkode: f103e...f61 Er da veldig vanlig at kvinner penere enn menn, spesielt mtp at kvinner sminker seg mens menn ikke gjør det i nevneverdig grad. Han har nok feeeet bankkonta 🙂 Anonymkode: 50df0...e0f 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 Det er underbevisstheten som gjør at vi velger styggere menn enn vi hadde trengt å ende opp med. Stygge menn = vi får flere komplimenter og føler oss alltid som den med best utseende i forholdet. Vi tenker vel at det er mindre sjans for å bli bedratt. Prisen vi betaler er at vi må se på et stygt tryne hele livet, og at vi aldi/sjelden kommer ved sex. Anonymkode: c9ba5...f3d 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 Setter selv pris på estetikk og at folk holder seg bra, men Syns dette er meget overfladisk ! antagelig syns hun han er attraktiv på sin måte. Smaken er ulik. Og et manne-emne trenger mer enn looks Anonymkode: 1a636...d59 9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vet om et par som er sammen selv om kvinnen er mye penere enn mannen. Hun er nesten modellpen, mens han ser ut som en padde i trynet. Forstår ikke hva hun ser i ham, jeg synes rett og slett han er litt under middels i trynet, mens hun er en 9'er eller 10'er i mine øyner. Tipper han gir henne styggere barn enn hun kan få med en annen mann hvis forholdet kommer så langt. Synes han skal holde seg til noen andre, bør jeg hinte noe til dem om at jeg synes dette er litt rart? Kjenner dem ikke så veldig godt, men er på hils med dem og kan av og til slå av en prat. Jeg synes han skal finne seg noen mer passende og ligge unna henne. Anonymkode: f103e...f61 Hva i all verden skulle det være godt for? Normale folk gjør ikke slik. Anonymkode: 8c015...62e 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 Det er helt vanlig. Skjønner ikke at disse damene gidder. De tar til takke. Anonymkode: cecc9...b10 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Verste jeg har hørt! Folk bør jo høre på deg og følge dine utseende-råd før de blir sammen!! Ikke drive finne noen som ikke er verdt deg i utseende! Det å falle for noe annet sjarmerende ved en person eller bli sammen grunnet følelser for hverandre- det er jo bare tull!!! Viktigste er jo helt klart hvordan det kan vises frem det ytre... 🤮🤮 Anonymkode: 5a533...6d2 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 Det var det faktisk mange som sa til meg i starten av forholdet til min mann. Og det provoserte meg så sykt! Han er verdens snilleste som støtter meg, elsker meg, og holder meg jordet. Og det samme gjør jeg med ham. Aldri før har jeg vært så lykkelig i et forhold og så skal andre dømme ut fra deres eget syn på hva som er en 9 eller ikke. Og barn? Våre døtre får uendelig med komplimenter på at de er utrolig pene. Til og med fra fremmede mennesker vi møter. Tviler på at jeg hadde fått penere barn med noen andre der gitt. Hvem vet - kanskje pluss og pluss hadde gitt minus? Anonymkode: a06e6...864 8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #11 Skrevet 14. desember 2020 Det er flere menn enn kvinner i Norge, og langt flere menn som aldri har kjæreste. I snitt er jo da mannen den mest attraktive i forhold, men her er da et unntak Anonymkode: ca2a5...d70
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #12 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vet om et par som er sammen selv om kvinnen er mye penere enn mannen. Hun er nesten modellpen, mens han ser ut som en padde i trynet. Forstår ikke hva hun ser i ham, jeg synes rett og slett han er litt under middels i trynet, mens hun er en 9'er eller 10'er i mine øyner. Tipper han gir henne styggere barn enn hun kan få med en annen mann hvis forholdet kommer så langt. Synes han skal holde seg til noen andre, bør jeg hinte noe til dem om at jeg synes dette er litt rart? Kjenner dem ikke så veldig godt, men er på hils med dem og kan av og til slå av en prat. Jeg synes han skal finne seg noen mer passende og ligge unna henne. Anonymkode: f103e...f61 Troll. Anonymkode: 7eca8...fa9 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #13 Skrevet 14. desember 2020 Hvorfor betyr det noe for deg? De passer vel sammen da, ikke alle bryr seg så my om utseende. Anonymkode: 68def...0c9 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #14 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva i all verden skulle det være godt for? Normale folk gjør ikke slik. Anonymkode: 8c015...62e Tror du har svaret her. Ikke alle er vel bevart. Anonymkode: 001c1...d13 4
SoWhat? Skrevet 14. desember 2020 #15 Skrevet 14. desember 2020 Herregud for en tråd 😆 Det er noen som har gjennomtrekk i hodet asså 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #16 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er flere menn enn kvinner i Norge, og langt flere menn som aldri har kjæreste. I snitt er jo da mannen den mest attraktive i forhold, men her er da et unntak Anonymkode: ca2a5...d70 En attraktiv kvinne er mer attraktiv enn en attraktiv mann. En mindre attraktiv kvinne er allikevel mer attraktiv enn en mindre attraktiv mann. Anonymkode: cecc9...b10
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #17 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva i all verden skulle det være godt for? Normale folk gjør ikke slik. Anonymkode: 8c015...62e De oppsøker jo offentligheten når de går ute, så jeg mener vi har noe med det og kan si meninga om dem. Anonymkode: f103e...f61
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #18 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De oppsøker jo offentligheten når de går ute, så jeg mener vi har noe med det og kan si meninga om dem. Anonymkode: f103e...f61 Ærlig talt, hva feiler deg? Du må jo være helt hjernedød hvis du mener at du eller noen andre har noe med en pen dame velger å være sammen med. Dette må være en trolletråd - ingen har så korte sosiale antenner. Anonymkode: 8c015...62e 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #19 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vet om et par som er sammen selv om kvinnen er mye penere enn mannen. Hun er nesten modellpen, mens han ser ut som en padde i trynet. Forstår ikke hva hun ser i ham, jeg synes rett og slett han er litt under middels i trynet, mens hun er en 9'er eller 10'er i mine øyner. Tipper han gir henne styggere barn enn hun kan få med en annen mann hvis forholdet kommer så langt. Synes han skal holde seg til noen andre, bør jeg hinte noe til dem om at jeg synes dette er litt rart? Kjenner dem ikke så veldig godt, men er på hils med dem og kan av og til slå av en prat. Jeg synes han skal finne seg noen mer passende og ligge unna henne. Anonymkode: f103e...f61 1. Jeg håper du trolle og at du ikke er et så overfladisk menneske, og har så dårlige sosiale antenner som det du gir uttrykk for her. 2. Nå har det seg slik at de aller fleste er opptatt av mer enn bare utsendet når de får seg en kjæreste og bestemmer hvem de ønsker barn med. Basert på hvordan du ordlegger deg her er du tydeligvis ikke en av dem, men det gir deg ikke rett til å forsøke å ødelegg noen andre sitt forhold. Anonymkode: c3f9a...bfe 5
Virrevirrevapp Skrevet 14. desember 2020 #20 Skrevet 14. desember 2020 Du har da ingenting med deres forhold å gjøre. Det blir for dumt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå