Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på dag 4 av IKM i følge Flo-appen og får neg. graviditetstest (tok en senest til morgenen i dag). Hva var deres tidlige tegn på graviditet og når fikk dere pos. test? 

Jeg bruker p-ring og fant ut at den hadde falt ut av kjeden en uke etter mens (vet ikke når den har falt ut), så nå venter jeg egentlig på mensen og skal starte med p-piller isteden, men tror egt jeg kan være gravid. Har mensenliknende smerter i underlivet hatt det hver dag siden mensen var ferdig, så ca. 1 mnd! Opplevde i dag også stikking i nedre del av magen, litt på venstre side. Ingen blødning, utenom litt rosa og brunt blod på papiret noen dager etter mens. 

Noen som har opplevd noe liknende? 🤔

Anonymkode: 12236...9cd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm kan det være noe krøll med hormonene dine pga p ringen? 

Med andremann fikk jeg positiv test 8 dpo, og nå med tredjemann testet jeg ikke før dagen jeg skulle hatt mensen, men da var det ikke tvil på testen.. Hvis det er 4 dager siden du skulle hatt mensen skulle man tro du ville få positiv test om du var gravid, men noen produserer hcg senere enn andre, eller hatt El senere enn antatt. 

Anonymkode: 0c8e2...a1a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hm kan det være noe krøll med hormonene dine pga p ringen? 

Med andremann fikk jeg positiv test 8 dpo, og nå med tredjemann testet jeg ikke før dagen jeg skulle hatt mensen, men da var det ikke tvil på testen.. Hvis det er 4 dager siden du skulle hatt mensen skulle man tro du ville få positiv test om du var gravid, men noen produserer hcg senere enn andre, eller hatt El senere enn antatt. 

Anonymkode: 0c8e2...a1a

Ja, det kan jo være! Litt utholdelig å ikke vite, men får bare vente å se :D 

Takk for svar!

Anonymkode: 12236...9cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...