Gå til innhold

Tidligere sjef har begynt å snappe meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som var sjefen min en kort periode for 3 år siden har plutselig begynt å snappe meg. (Vi jobber ikke i samme bedrift mer). 
Såvidt jeg vet er han godt gift. Han sender et par snapper’er hver dag. Ikke noe ufint men ett av bildene var en vits som var en smule på kanten. (Den svarte jeg ikke på). Jeg har ellers svart helt nøytralt og også spurt om de (mao han og kona) er i mål til jul.. Det jeg synes er merkelig er hvorfor i alle dager han har begynt å snappe meg sånn helt ut av det blå.. jeg har jo ikke hatt noe kontakt med han på flere år. Hva er greia??

Anonymkode: c98ac...d43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha! Høres ut som min gamle sjef! Bor han i Stryn? 

Skrevet
VillAnna skrev (Akkurat nå):

Ha! Høres ut som min gamle sjef! Bor han i Stryn? 

Nei han her bor rett utenfor Trondheim. 

Skrevet

Kanskje har ikke kan de sosiale reglene på SoMe, kanskje vet han hva han gjør, kanskje han er skilt, kanskje han bare tester vannet, kanskje han er ensom, kanskje han har det fint i ekteskapet sitt, men savner oppmerksomhet, kanskje han har midtlivskrise og vil være ung og kul. Kanskje han bare kontakter deg platonisk fordi han tenkte du var kul. Det er umulig å vite hva han tenker, men om du ikke er interessert eller tenker at han går bak andres rygg så trekk deg unna og ikke svar.

Anonymkode: 0019b...bd6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En som var sjefen min en kort periode for 3 år siden har plutselig begynt å snappe meg. (Vi jobber ikke i samme bedrift mer). 
Såvidt jeg vet er han godt gift. Han sender et par snapper’er hver dag. Ikke noe ufint men ett av bildene var en vits som var en smule på kanten. (Den svarte jeg ikke på). Jeg har ellers svart helt nøytralt og også spurt om de (mao han og kona) er i mål til jul.. Det jeg synes er merkelig er hvorfor i alle dager han har begynt å snappe meg sånn helt ut av det blå.. jeg har jo ikke hatt noe kontakt med han på flere år. Hva er greia??

Greia er at han flørter med deg. Hadde en sjef som holdt på sånn med meg etter at jeg hadde sluttet i jobben, selv om han hadde kone og barn. Skjønte raskt at han prøvde å få seg noe, spesielt da han sendte meg snap om at kona og barna var bortreist, og han lurte på om jeg ville komme en tur på besøk. Æsj! Blokkerte ham, og det burde kanskje du også gjøre? 

Anonymkode: d936c...055

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Greia er at han flørter med deg. Hadde en sjef som holdt på sånn med meg etter at jeg hadde sluttet i jobben, selv om han hadde kone og barn. Skjønte raskt at han prøvde å få seg noe, spesielt da han sendte meg snap om at kona og barna var bortreist, og han lurte på om jeg ville komme en tur på besøk. Æsj! Blokkerte ham, og det burde kanskje du også gjøre? 

Ja. Men greia er at da han var sjefen min så virket han som en veldig seriøs person. Mulig han bare er litt keitete og rar? Vet ikke.. Jeg synes det er voldsomt å blokkere noen men jeg skal fade ut svarene mine så Kanske han går lei og sender til noen andre. 

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han nettopp har fått appen og bare la til folk på kontaktlista og sender til alle

Anonymkode: cc320...69a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje han nettopp har fått appen og bare la til folk på kontaktlista og sender til alle

Anonymkode: cc320...69a

Nei, jeg har hatt han på vennelista på snap i flere år men har bare ikke hatt noe kontakt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, jeg har hatt han på vennelista på snap i flere år men har bare ikke hatt noe kontakt. 

Hvorfor svarer du? Jeg svarer ikke om noen jeg ikke er interessert i å snappe med sender snap

Anonymkode: 5b4cb...856

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja. Men greia er at da han var sjefen min så virket han som en veldig seriøs person. Mulig han bare er litt keitete og rar? Vet ikke.. Jeg synes det er voldsomt å blokkere noen men jeg skal fade ut svarene mine så Kanske han går lei og sender til noen andre. 

Som sjef måtte han jo faktisk holde seg for god til å flørte med de ansatte. Nå som han ikke er sjefen din lengre, håper han kanskje på at du blir med på leken han legger opp til?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trenger det være noe da? Er vell bare å overse? Han kjeder seg vell og håper at en av de han sender snap til vil gi han litt oppmerksomhet. Bare å overse eller si at du overhodet ikke er interessert eller det jeg ville gjort. Slettet og blokkert han. Han var sjefen din for tre år siden, hvorfor skal dere ha kontakt på snap nå likevel? 

Anonymkode: 809d2...f62

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke folk som har gud og en hver man på snap. Hvorfor i alle dager har du gamle sjefen din der i det hele tatt?

• Liker 2
Skrevet

Behøver da ikke ligge noe dramatikk i dette. Jeg har masse folk på snap, der både de og jeg tar kontakt med svært ujevne mellomrom. Jeg syns det er bare artig når tidligere kolleger  gjenopptar mistet kontakt.

Må likevel innrømme, at da en tidligere sjef av meg gjorde det samme til meg, endte det med noen heftige runder mellom laknene 💕

Svaret er vel at du ikke kan vite sikkert hva han vil, og at det egentlig ikke spiller noen rolle, for hvis han tester vannet gir du bare signaler som viser at du ikke er interessert. Helt ufarlig. 

• Liker 2
Skrevet

Men sender han direkte til deg eller ser du snappene på mystory?

Skrevet
Luckiness skrev (12 minutter siden):

Men sender han direkte til deg eller ser du snappene på mystory?

Det er direkte til meg ja.

Frøyamor skrev (6 timer siden):

Skjønner ikke folk som har gud og en hver man på snap. Hvorfor i alle dager har du gamle sjefen din der i det hele tatt?

Ja si det? Fordi han addet meg for lenge siden og jeg har ikke tenkt over at han var på vennelisten før nå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Trenger det være noe da? Er vell bare å overse? Han kjeder seg vell og håper at en av de han sender snap til vil gi han litt oppmerksomhet. Bare å overse eller si at du overhodet ikke er interessert eller det jeg ville gjort. Slettet og blokkert han. Han var sjefen din for tre år siden, hvorfor skal dere ha kontakt på snap nå likevel? 

Anonymkode: 809d2...f62

Vil ikke være uhøflig siden han har en høy stilling og man fort kan bli stemplet som prippen og ekskludert fra fremtidig jobbgreier hvis man blir «uvenner» med de høye herrer. Sorry men sånn er det fremdeles i 2020.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...