AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Forrige mens fikk jeg brun utflod ca 2 uker før mensen kom. Det varte i en uke og var konstant brune flekker i trusa. Merket at jeg var veldig mye «våtere» der nede også. Men det holdt å bruke truseinnlegg. Denne syklusen har jeg fått det igjen. For ca 4 dager siden fikk jeg brun utflod sånn som sist. Men i går fikk jeg en liten blødning også. Den gikk fort over til brun utflod igjen. I morges våknet jeg til blod igjen... usikker på om det er mensen som kom nå eller en ny mellomblødning. Jeg er på syklusdag 22 i dag. Sikkert ikke relevant, men hadde ubeskyttet sex på lørdag - dagen før blødningen. Jeg sluttet på p-piller for 3 mnd siden og har vært ustabil siden. Første mens kom etter 28 dager og andre mens kom på dag 47. Venter min tredje mens nå. er det sannsynlig at denne brune utfloden skyldes p-pille slutt og ustabil syklus? Kan det være eggløsning? Jeg ble litt bekymret da fikk det denne syklusen også 😔 ikke minst så er det ganske plagsomt Anonymkode: 141a7...08a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Glemte å skrive at når jeg fikk den lille blødningen i går så hadde jeg en del murringer. Sånn som jeg har når jeg har mensen. Ble derfor overrasket når det viste seg å ikke være mensen.... Anonymkode: 141a7...08a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå