Gå til innhold

Spurte kjæresten hva som kan gjøre at han blir sjalu; trekant er greit?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vi har vært sammen i 2 år og jeg spurte han hva som er grensa for hva som kan gjøre at han blir sjalu. Han sa det avhenger av situasjonen, og at noe kan være greit i en situasjon men ikke i en annen. Og sånn er det jo for meg også. 

Men jeg ville ha et eksempel og han sa at hvis jeg hadde sex med en annen mann og han ikke fikk være med, da hadde han nok reagert. Men betyr det at han ikke er sjalu i det hele tatt eller egentlig ikke bryr seg? 

Anonymkode: b91b8...5a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idk, vanskelig å si.. men er nok mange som tenner på tanken av slikt. trenger ikke nødvendigvis bety at han ikke bryr seg

• Liker 3
Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om samme tema? 

Anonymkode: 93045...931

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor mange tråder skal du lage om samme tema? 

Hva mener du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hva mener du?

Mistenker at du skjønner det selv. Mener at du kan benytte tidligere tråd hvis du lurer på mer i denne saken. 

Skrevet

Man kan ikke sette likhetstegn mellom å ikke være sjalu og ikke bry seg....  mener jeg. Jeg bryr meg masse om at min kjæreste har det så bra som mulig, men jeg er ikke særlig sjalu heller. Dersom hun hadde blir stormforelsket i en annen og ville forlatt meg hadde jeg nok likevel fått føle på sjalusi. I det daglige med kontakt med andre blir jeg ikke sjalu. Hun kan gjerne fortelle at en annen fyr hun har møtt er flott uten at jeg synes det er rart så lenge hun velger meg.

Anonymkode: 8566e...a2a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Man kan ikke sette likhetstegn mellom å ikke være sjalu og ikke bry seg....  mener jeg. Jeg bryr meg masse om at min kjæreste har det så bra som mulig, men jeg er ikke særlig sjalu heller. Dersom hun hadde blir stormforelsket i en annen og ville forlatt meg hadde jeg nok likevel fått føle på sjalusi. I det daglige med kontakt med andre blir jeg ikke sjalu. Hun kan gjerne fortelle at en annen fyr hun har møtt er flott uten at jeg synes det er rart så lenge hun velger meg.

Føler hun seg elsket av deg da, hvis du ikke bryr deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men jeg ville ha et eksempel og han sa at hvis jeg hadde sex med en annen mann og han ikke fikk være med, da hadde han nok reagert. Men betyr det at han ikke er sjalu i det hele tatt eller egentlig ikke bryr seg? 

Det betyr at han hadde vært sjalu hvis du lå med noen andre uten han.

Anonymkode: 98713...61d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Føler hun seg elsket av deg da, hvis du ikke bryr deg?

Hvis du leser hva jeg har skrevet så står det at jeg bryr meg masse og hele tiden. Hun vil nok satt et spørsmålstegn med forholdet vårt om jeg ikke brydde meg. Jeg prøver bare å poengtere at det ikke nødvendigvis betyr å ikke bry seg om man er lite sjalu. Jeg viser hele dagen at jeg elsker henne og setter stor pris på henne, og det virker det som om hun verdsetter :-).

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar til folket her :) 

Jeg begynte å tenke veldig mye. En av se tingene jeg liker med han er at han er veldig relaxed. Jeg har nå aldri gitt han grunn til å være sjalu heller og han har jentevenner selv. Men han prøver ikke å kontrollere meg. Samtidig vet jeg at om han normalt er en sjalu type og plutselig ikke er det med meg kan jo det enten bety han er trygg på meg og/eller at han ikke bryr seg nok. Men får håpe han bare ikke er en super sjalu type!

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis du leser hva jeg har skrevet så står det at jeg bryr meg masse og hele tiden. Hun vil nok satt et spørsmålstegn med forholdet vårt om jeg ikke brydde meg. Jeg prøver bare å poengtere at det ikke nødvendigvis betyr å ikke bry seg om man er lite sjalu. Jeg viser hele dagen at jeg elsker henne og setter stor pris på henne, og det virker det som om hun verdsetter :-).

La meg omformulere; Føler hun seg elsket når du ikke er sjalu?

Jeg hadde aldri i verden giddet å være med en ikke-sjalu mann. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

La meg omformulere; Føler hun seg elsket når du ikke er sjalu?

Jeg hadde aldri i verden giddet å være med en ikke-sjalu mann. 

Det ga mer mening ja. Jeg er ikke en person som aldri kan bli sjalu, men i det daglige takler jeg det hele uten å bli sjalu. Tror det hadde vært langt verre om jeg var en veldig sjalu og kontrollerende person. Noen takler ikke at kjæresten har venner av motsatt kjønn, eller at han/hun danser med andre. Vi elsker hverandre og hun synes det er veldig fint at jeg ikke er en slik type. Men jeg ser at hun og deg takler dette på ulike måter og det er selvsagt helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...