Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 Søsteren min har nettopp dumpet samboeren sin etter 6 år, men ventet til hun hadde funnet en annnen. Hvor feigt er ikke det?! Synes det er utrolig råttent gjort. Hva mener dere?
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #2 Skrevet 8. august 2005 Du mener at hun "beholdt" sin samboer som "back-up" til hun hadde funnet en annet? Altså fremdeles var sammen med han mens hun aktivt lette etter en ny? Hvis det stemmer høres hun ut som et (for meg iallefall) gjennomført ufordragelig menneske. Etter seks år skylder hun sin samboer mer respekt enn dette.
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 8. august 2005 #3 Skrevet 8. august 2005 Du mener at hun "beholdt" sin samboer som "back-up" til hun hadde funnet en annet? Altså fremdeles var sammen med han mens hun aktivt lette etter en ny?← Ja, stemmer...
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #4 Skrevet 8. august 2005 Jeg mener det er dårlig å snakke nedverdigende om søsteren sin, uansett.
Gjest Brunetten_ Skrevet 8. august 2005 #5 Skrevet 8. august 2005 Jeg mener det er dårlig å snakke nedverdigende om søsteren sin, uansett. ← Det er da ikke akuratt som om at trådstarter forteller bosted og navn her.
Callie Skrevet 8. august 2005 #6 Skrevet 8. august 2005 Det kan jo ligge noe bak historien som du ikke vet... Ellers synes jeg generelt at slik oppførsel er umodent og respektløst.
Gjest SumoBryter Skrevet 8. august 2005 #7 Skrevet 8. august 2005 Ja, jeg syns det er litt råttent gjort.
Gjest Piper Skrevet 8. august 2005 #8 Skrevet 8. august 2005 Jeg mener det er dårlig å snakke nedverdigende om søsteren sin, uansett. ← Hvorfor er det det? Er hun et dårlig menneske, så er hun det. Hun er ikke akkurat noe bedre menneske, fordi hun er søsteren hennes. Til trådstartet: Hun er direkte respektløs ovenfor samboeren sin, for hun burde avsluttet forholdet før hun fant seg en ny. Å gå ut og leite etter en ny, når man allerede er i et forhold, vitner om ett utrolig egoistisk menneske. Det hadde hun vært, enten det var min søster eller en annen.
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 8. august 2005 #9 Skrevet 8. august 2005 Det verste er at exen tar det utrolig hardt og møtte søsteren min og hennes nye flamme her forleden dag.. Får helt vondt av han jeg..
Brunhilde Skrevet 8. august 2005 #10 Skrevet 8. august 2005 Det verste er at exen tar det utrolig hardt og møtte søsteren min og hennes nye flamme her forleden dag.. Får helt vondt av han jeg.. ← Du får trøste ham du da, som tydeligvis er så snill!
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #11 Skrevet 8. august 2005 Lite nytt. Det finnes 2 type mennesker. De som kunne snakke dårlig om søstern sin og de som ikke kunne gjøre det. Akkurat som det kommer frem her.
Gjest Brunetten_ Skrevet 8. august 2005 #12 Skrevet 8. august 2005 Lite nytt. Det finnes 2 type mennesker. De som kunne snakke dårlig om søstern sin og de som ikke kunne gjøre det. Akkurat som det kommer frem her. ← Hva er det som er så dårlig ved det trådstarter sier? Som jeg har skrevet over her så nevner hun da verken navn eller bosted, så...hva så?
AUF Skrevet 8. august 2005 #13 Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg synes hun skulle kvittet seg med han hvis hun hadde planlagt å gjøre det. FØR hun begynte å lete etter evt. andre mannfolk!!!!!! Noe annet er det om hun møtte en hun heller ville ha, og da bestemte seg for å gjøre det slutt, for å være sammen med han nye Endret 8. august 2005 av AUF
Gjest Embla s Skrevet 8. august 2005 #14 Skrevet 8. august 2005 Det er da ikke akkurat sjokkerende at et dårlig forhold hangler helt til den ene finner seg en ny? Og det er vel sikkert det er så bevisst og kynisk heller? Skjønner godt det er vondt for ex, og i en perfekt verden ville ingen gjøre noe sånt.
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #15 Skrevet 8. august 2005 Noe annet er det om hun møtte en hun heller ville ha, og da bestemte seg for å gjøre det slutt, for å være sammen med han nye ← Det eneste riktige.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. august 2005 #17 Skrevet 8. august 2005 Trådstarter, hvordan vet du at hun valgte å vente med å dumpe eksen sin til hun fant seg en ny? Kanskje de hadde et dårlig forhold, men at hun kviet seg for å gjøre det slutt fordi de hadde vært sammen så lenge? Så traff hun en ny, og skjønte at hun ikke kunne fortsette forholdet lenger? Det er da virkelig ikke sjelden at sånt skjer, uten at hun trenger å være en grusom person for det..
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #18 Skrevet 8. august 2005 Trådstarter, hvordan vet du at hun valgte å vente med å dumpe eksen sin til hun fant seg en ny? Kanskje de hadde et dårlig forhold, men at hun kviet seg for å gjøre det slutt fordi de hadde vært sammen så lenge? Så traff hun en ny, og skjønte at hun ikke kunne fortsette forholdet lenger? Det er da virkelig ikke sjelden at sånt skjer, uten at hun trenger å være en grusom person for det.. ← Vel, hun har fortalt meg tidligere, at om hun noen gang skulle gjøre det slutt, så ville hun ha funnet en ny først. Pga av det, er jeg temmelig sikker i min sak. Så sant hun ikke løy for meg da...
NorMale Skrevet 8. august 2005 #19 Skrevet 8. august 2005 (endret) Kjenner meg igjen her ja , samboeren min tok en Walkower etter 8 år, alt fungerte bra, men hun festet mye med arbeidskompiser det siste halvåret, heldigvis var hun ærlig og sa at det var en annen (en fra jobben selvsagt), og at hun oppførte seg slik den siste tiden for å få meg til å slå opp...... Hun ble ikke så veldig populær etter dette, men det går seg vel til. Endret 8. august 2005 av NorMale
betty boo Skrevet 9. august 2005 #20 Skrevet 9. august 2005 Jeg synes nok det var litt kjipern men var det planlagt?? Da er hun isåfall bare feig og redd for å være alene..Hun gjorde det nok ikke bare for å være slem, men kanskje selvtilliten ikke er den beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå