AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Jeg har 3 venninner nå, som alle prøver å bli gravide. Samtlige av mannfolka deres har sagt de ikke vil ha barn, men nå er det : jaja, hun får styre seg. Så nå skal de ha barn " for hennes skyld". Er ikke dette trist? Hvorfor gå gjennom alt dette, og så sitte igjen med ett barn , og en far som ikke bryr seg? De her spesielt , har jobb, og band , og andre hobbyer som tar tid. De kommer ikke til å droppe dette for ett barn. Hvorfor gidde? Anonymkode: efc69...3da
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Visst er det trist. Men alternativet hadde vel vært at venninnene dine gikk ut på byen og ble gravide med en tilfeldig mann på den måten. Ikke optimalt det heller. Nå vet i det minste barna hvem som er pappaen, selv om mor kanskje ender opp alene innen kort tid. En fraværende far er bedre enn ingen far? Anonymkode: 83071...04e
Gjest Tamsi Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Og så skjønner de ingenting når ungen kommer og partneren ikke gidder å stå opp om natta, ikke er behjelpelig nok med bleieskift/ husarbeid, er grinete fordi de har for lite sex, eller når forholdet går i dass. Har sett det selv også, og jeg skjønner ikke tankegangen fordi det er så milevis langt unna min egen. Men det gjør i det minste skilsmissestatistikken litt mindre skremmende for oss som er litt mer på bølgelengde med partneren. Iallefall angående såpass store avgjørelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå