Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ultralyd viste tvillinger! Hadde en magefølelse så sånn sett ikke SUPERoverrasket, men likevel ble jeg jo paff 😅

Ifølge målingene er jeg 8+5, hjerteslagene så bra ut, to plomme sekker og de så bra ut. 

Jeg hadde en SA i sommer og ble jo enda er bekymret nå som det er to 😬 men håper at når vi er kommet 'så langt' så er det høyst sannsynlig at dette går bra? 😬

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Venter også tvillinger :)

Skjønner  at du som har opplevd SA er bekymret, selv har jeg ikke tenkt tanken. Er 13 uker Idag akkurat!

Skal se om vi får sett kjønn på UL denne uken👏

Du kan fylle inn din info her https://datayze.com/miscarriage-chart.php for å se sannsynligheten for at det får bra.

men slik jeg fikk beskjed om så var det om alt så fint ut på TUL så falle sjansen For at noe skjer ned til 4%

Endret av Vin_fruen
  • Liker 1
Skrevet
Vin_fruen skrev (18 minutter siden):

Venter også tvillinger :)

Skjønner  at du som har opplevd SA er bekymret, selv har jeg ikke tenkt tanken. Er 13 uker Idag akkurat!

Skal se om vi får sett kjønn på UL denne uken👏

Du kan fylle inn din info her https://datayze.com/miscarriage-chart.php for å se sannsynligheten for at det får bra.

men slik jeg fikk beskjed om så var det om alt så fint ut på TUL så falle sjansen For at noe skjer ned til 4%

Takk for svar! Gratulerer så mye 🤩

Skjema sa ikke noe ihht tvillinger da 😬 fikk 3.5% sjanse, er jo egentlig lite det da 😅 96.5%sjans for at det får bra 🥰 og alt så jo bra ut idag på ul 😊

Skrevet
supernaturalfan skrev (25 minutter siden):

Takk for svar! Gratulerer så mye 🤩

Skjema sa ikke noe ihht tvillinger da 😬 fikk 3.5% sjanse, er jo egentlig lite det da 😅 96.5%sjans for at det får bra 🥰 og alt så jo bra ut idag på ul 😊

Har aldri hørt det er noe økt sjanse for tvillinger, men kan være. Isåfall så tror jeg det er «vanishing twin» syndromet (eller hva det kalles) men det tror jeg er mer før man ser bankende hjerte på ultralyd 🤗

• Liker 1
Skrevet

Ja hadde også SA, fikk deretter en nydelig gutt som nå er 10 år og han fikk etterhvert 2 tvillingsøstre som nå er 8 år. Det kan fort gå godt!😊🙏🏼❤️

Anonymkode: bc7ca...ba4

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk påvist tvillinger 8+5 og det gikk veldig fint med begge. De var eneggede og delte morkake. Vet du hva dine er?😊 gratulerer!

Anonymkode: 6cec7...9eb

• Liker 1
Skrevet
supernaturalfan skrev (5 timer siden):

Ultralyd viste tvillinger! Hadde en magefølelse så sånn sett ikke SUPERoverrasket, men likevel ble jeg jo paff 😅

Ifølge målingene er jeg 8+5, hjerteslagene så bra ut, to plomme sekker og de så bra ut. 

Jeg hadde en SA i sommer og ble jo enda er bekymret nå som det er to 😬 men håper at når vi er kommet 'så langt' så er det høyst sannsynlig at dette går bra? 😬

Wow, tenk at du har to i magen din ♥♥ Flott at alt så bra ut! Hva som gjorde at du hadde en magefølelse på at det var to?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg fikk påvist tvillinger 8+5 og det gikk veldig fint med begge. De var eneggede og delte morkake. Vet du hva dine er?😊 gratulerer!

Åh så koselig ❤️

Er to-eggede :)

Skrevet
Amatariel skrev (Akkurat nå):

Wow, tenk at du har to i magen din ♥♥ Flott at alt så bra ut! Hva som gjorde at du hadde en magefølelse på at det var to?

Jeg kjente stikninger rundt el, noe jeg ALDRI gjør.. Så lekte med tanken at kanskje flere egg slapp 🙈

Så følte jeg meg gravid veldig tidlig.. 9dpo, 10dpo og 11 dpo negative tester, men jeg nektet å godta dem. Jeg var sikker på jeg var gravid. CB digital viste det 11dpo ❤️ 

Jeg har hatt sterkere stikninger og murringer enn jeg kan huske med første, samt vært mer kvalm (ingen oppkast) og mer trøtt enn sist..  Så har jeg ellers bare hatt en magefølelse 🙈🙈 rart med det!! 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, jeg venter eneggede med delt morkake! Kan jeg spørre deg hvor lenge du fikk ha de i magen og hva slags fødsel det ble?  Uke 30 og mange tanker😊 Alt har gått fint hittil og de er jevne u vekst!

Anonymkode: 9cadc...dfa

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hei, jeg venter eneggede med delt morkake! Kan jeg spørre deg hvor lenge du fikk ha de i magen og hva slags fødsel det ble?  Uke 30 og mange tanker😊 Alt har gått fint hittil og de er jevne u vekst!

Anonymkode: 9cadc...dfa

Hei! Jeg ble satt i gang 36+0 men de kom ikke før 36+4. Det ble vaginal fødsel, alt gikk bra 😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...