AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Kjæresten og jeg sliter i forholdet, og i den forbindelse skulle vi sette opp en liste over hva vi anser som gode egenskaper hos hverandre. Dette var den jeg fikk av mannen. Jeg ble skikkelig skuffet. Men kanskje jeg bare er hårsår her? Føler det går veldig mye på utseende, sex og nytteverdi. Men slik er kanskje alle menn? Er dette listen til en mann som faktisk elsker en kvinne? - du er smart (smartere enn selv du tror) - du tar initiativ og prøver å hjelpe - du er flink og pliktoppfyllende på jobben - du er en super-flink mor - du er flink til å lage mat - du er super-sexy, faktisk helt uimotståelig - du kler deg pent og sporty - du ER sporty og inspirerer meg - du har en kropp som en gudinne - du er den mest hyggelige å sove sammen med jeg noen gang har truffet (både når vi faktisk sover og når vi ikke sover)... - du er fantastisk til å bare slappe av sammen med (se på TV med, men også andre ting når vi hadde tid til det) - det er gøy å være på tur med deg (korte og lange) Anonymkode: a1c46...131 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 14. desember 2020 Jeg hadde blitt glad for den listen der. Anonymkode: 6f937...2f0 59
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Jeg hadde blitt glad av en slik liste. Han setter tydeligvis pris på både intellektet ditt og utseendet. Hva mener du han skulle ha skrevet? Anonymkode: 3099a...7ea 26
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 3/4 kommentarer av hele lista handler om kropp/klær.. og du får det til at han bare har skrevet om sex og kropp? Anonymkode: e0a09...a53 10
Rant Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 Er ikke dette en grei liste da? Men hvor gamle er dere? Mest hyggeligste å sove sammen med? Har han hatt mange partnere?Får ikke med meg at det står noe om sex. Bare at du har en sexy kropp. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 Med mindre du er helt uenig og føler han beskriver noen andre, så er vel dette helt herlig å høre partneren si? Så mange fine ord, og han syns tydeligvis du er ganske fantastisk.. Hvis du føler dette ikke er bra nok, så kan det være der problemene deres ligger.. Anonymkode: 21871...ba0 15
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 Det er jo ikke så lett å skrive sånne lister. Han skriver jo at du er smart, inspirerer ham og er hyggelig å være sammen med. Hva mener du han skulle ha skrevet?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 Den listen kan du ikke klage på. Hva ville du kan skulle skrive? Anonymkode: 23709...e74 6
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Hva har du skrevet om han? Om jeg leser mellom linjene så tenker jeg at mannen din er dårlig på å kommunisere, men han ser opp til deg og syns du er fantastisk, men syns det er dumt at du ikke ser det selv. Anonymkode: 0fde0...54a 13
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 Jeg lurer også veldig på hva du mener han skulle skrevet, dette var jo en fantastisk liste! Som absolutt ikke bare går på utseende, sex eller «nytteverdi». Anonymkode: b520b...c6d 8
utakulanini Skrevet 14. desember 2020 #11 Skrevet 14. desember 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Med mindre du er helt uenig og føler han beskriver noen andre, så er vel dette helt herlig å høre partneren si? Så mange fine ord, og han syns tydeligvis du er ganske fantastisk.. Hvis du føler dette ikke er bra nok, så kan det være der problemene deres ligger.. Anonymkode: 21871...ba0 Enig med deg her. TS, kan det tenkes at du noen ganger har urealistiske forventninger i forholdet? Denne lista er helt fantastisk og jeg synes nok du er hårsår ja.. Hva håpet du at han skulle skrive egentlig? 13
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #12 Skrevet 14. desember 2020 TS her. Ja, jeg er hårsår fordi det har vært så mye annet han har prioritert foran familien og meg. Når han skriver at jeg er morsom å dra på tur med, lurer jeg på hvorfor han bare har dratt på tur med andre det siste året, f.eks. Han snakker aldri med meg lenger heller, bare med alle andre og det står ingenting om at jeg er interessant eller morsom å snakke med. Så det er vel litt slikt jeg savner. Men ok, jeg får vel være fornøyd med selve listen. Anonymkode: a1c46...131 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #13 Skrevet 14. desember 2020 Hvis du er misfornøyd med denne lista skjønner jeg godt at dere sliter i forholdet. Stakkars mann sier jeg bare... Anonymkode: a674a...4e6 12
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #14 Skrevet 14. desember 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Han snakker aldri med meg lenger heller, bare med alle andre og det står ingenting om at jeg er interessant eller morsom å snakke med. Så det er vel litt slikt jeg savner. Men ok, jeg får vel være fornøyd med selve listen. Anonymkode: a1c46...131 Kanskje han føler det er nok å si det er fint å slappe av sammen med deg (tilbringe tid), og at du er smart? Disse tingene hadde jo ikke vært særlig å bemerke med mindre du snakket. Anonymkode: 2d009...010
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #15 Skrevet 14. desember 2020 Sjelløst. Men sånn er det nok for mange mennesker. Man har ikke selv så mye sjel, så man ser heller ikke andres sjel. Man skal bare ha noen der, noen som ser bra ut, noen som tar vare på en. Innholdsløst. Tomt. Anonymkode: d7eab...859
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #16 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): TS her. Ja, jeg er hårsår fordi det har vært så mye annet han har prioritert foran familien og meg. Når han skriver at jeg er morsom å dra på tur med, lurer jeg på hvorfor han bare har dratt på tur med andre det siste året, f.eks. Han snakker aldri med meg lenger heller, bare med alle andre og det står ingenting om at jeg er interessant eller morsom å snakke med. Så det er vel litt slikt jeg savner. Men ok, jeg får vel være fornøyd med selve listen. Anonymkode: a1c46...131 Men herregud da. Drit i lista, ta tak i de problemene dere faktisk har! Anonymkode: f4299...21a 10
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #17 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): TS her. Ja, jeg er hårsår fordi det har vært så mye annet han har prioritert foran familien og meg. Når han skriver at jeg er morsom å dra på tur med, lurer jeg på hvorfor han bare har dratt på tur med andre det siste året, f.eks. Han snakker aldri med meg lenger heller, bare med alle andre og det står ingenting om at jeg er interessant eller morsom å snakke med. Så det er vel litt slikt jeg savner. Men ok, jeg får vel være fornøyd med selve listen. Anonymkode: a1c46...131 Det du heller mener er kanskje at kart og terreng ikke stemmer her, han sier du er morsom å gå på tur med, men drar ikke på turer med deg osv? Anonymkode: 6f937...2f0 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. desember 2020 #18 Skrevet 14. desember 2020 Det er da en fin liste, ingenting feil med den.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #19 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det du heller mener er kanskje at kart og terreng ikke stemmer her, han sier du er morsom å gå på tur med, men drar ikke på turer med deg osv? Anonymkode: 6f937...2f0 Her tror jeg du er inne på noe. AnonymBruker skrev (32 minutter siden): TS her. Ja, jeg er hårsår fordi det har vært så mye annet han har prioritert foran familien og meg. Når han skriver at jeg er morsom å dra på tur med, lurer jeg på hvorfor han bare har dratt på tur med andre det siste året, f.eks. Han snakker aldri med meg lenger heller, bare med alle andre og det står ingenting om at jeg er interessant eller morsom å snakke med. Så det er vel litt slikt jeg savner. Men ok, jeg får vel være fornøyd med selve listen. Anonymkode: a1c46...131 At lista (i hvert fall til dels) føles falsk er jo noe helt annet enn at egenskapene på lista ikke er bra nok. Anonymkode: b520b...c6d 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #20 Skrevet 14. desember 2020 Kvinner bruker nok oftere enn menn rene adjektiver når de skal sette opp en sånn liste, mens for menn er det enklere å ta et lite steg tilbake og heller bruke verb. Men betydningen av det han sier er den samme uansett om han beskriver deg med adjektiver eller verb. Det han egentlig skriver er bl.a. at du er intelligent, omsorgsfull, arbeidsom, pliktoppfyllende, morsom, tiltrekkende, behagelig å være rundt, og at han liker å dele hverdagen med deg. Anonymkode: 64076...a4a 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå