Gå til innhold

Ligger det an til at det blir hvit jul hos deg, eller går det mot en grå og trist jul?

Ligger det an til å bli hvit jul?   

40 stemmer

1. 1. Ligger det an til å bli hvit jul hos deg?

• Ja
      4
    • Nei
      36

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her jeg bor har det kommet 45 cm snø hittil og er meldt ytterligere 18 cm i dag, så hos meg blir det hvertfall en hvit og koselig jul 🎅☃️

Er du like heldig? 

Endret av Galdhøpiggen
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Blir nok en regnfull jul. 

Skrevet

I og med at ei her humper på krykker, så setter jeg pris på at det ikke er kommet snø igjen her. Her ser det ikke ut til å bli hvit jul i år.

Anonymkode: 8071f...ab2

Skrevet

Her er det bare regn, vært det i ukesvis.

Til deg med krykker, husk at det går an å kjøpe brodder til krykker! Koster lite, men må kanskje bestilles på apotek.

Anonymkode: abcb2...0c3

Skrevet

Bare is her oppe ved finnmarkskysten i vest. Det er meldt minusgrader, men ingen nedbør. 

Anonymkode: 2017f...a89

Skrevet

Nei, men nå nermer det snart 10 år siden sist det var snør her med jul, så er ikke overasket ;) hilsen det våte vestland 😅

Anonymkode: dc3dd...a9b

Skrevet

Her snør det ytterst sjeldent. Kommer det snø, så ligger den kanskje en dag eller to. Blir vel regn og grått som det har vært i det siste.

Anonymkode: 5e36e...cc4

Skrevet

Mildt og snøfritt, men langt fra trist for det. Jeg hater kulden, ja til grønn jul! 

Anonymkode: 4c396...24f

• Liker 2
Skrevet

Enten hvit og fin eller grå og trist? Så synd julen må defineres av været, som jo er den mest ustabile faktoren å forholde seg til. Her blir julen herlig, uavhengig av hvit eller ikke hvit jul.

Anonymkode: 88bf4...501

• Liker 5
Skrevet

Husker ikke sist det ikke var snø på julaften....Får ikke julestemning nå som snøen ikke er kommet...

Anonymkode: 6aa09...ebe

Skrevet

Det blir iallfall hvit jul her uansett 😉

Anonymkode: 5efda...5d5

Skrevet

Vel, det blir nok hvit jul her jeg bor. Bare synd det ikke blir en hvit jul der jeg skal feire. Skal heldigvis være hjemme i romjula. 

Anonymkode: 6a727...ec1

Skrevet

Regn , og regn! Har regnet i hele Desember.

På en måte så er det vel bedre enn om all den nedbøren vi fikk hadde vært snø.

Ser dårlig ut, regner hver dag... 😕

Skrevet

Nei. Har verken snødd eller regnet her i desember. Kom rundt 20 cm snø i november, men den forsvant fort etter ett par dager. Blir vel første julen uten snø i såfall. 

Anonymkode: 56278...f91

Skrevet

Har regnet og bært overskyet hver eneste dag i desember og i følge yr skal det fortsette. Sykt deprimerende

Anonymkode: 1dbdb...d04

Skrevet

Flott, grått og snøfritt her!

Anonymkode: 5ba70...f35

Skrevet

Merkelige alternativer. Her blir det neppe hvit jul, men ei heller er julen grå og trist. Var da voldsomt til polarisering. Her er det ikke snø, men det er kjempefint ute med masse julepyntede hus og hager, og kjempekoselig å gå tur i mørket og se på pynten. 

Snø er oppskrytt, bare helvete med manglende brøyting og strøing, kosting og skraping av bil, og ekstra mange ulykker. Ellers takk. 

Anonymkode: 0fad7...8cf

• Liker 2
Skrevet

Grå jul er vel ikke ensbetydende med trist jul? Bare å henge opp julelys og kose seg inne😊

Skrevet

Det blir regn. Passer meg perfekt 😄

Skrevet

Bor på "det blide Sørland", men det er ingenting som minner om "blid" stemning her. Det regner og regner og regner, det har det gjort i to måneder nå. Og det skal fortsette med det så langt meteorologene kan se. Folk er deppa, jeg har tilgode å møte mennesker som er i godt julehumør. Om vi bare kunne få oppholdsvær på julaften... Men det er nok å be om for mye.

Anonymkode: 5b084...593

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...