AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Fra starten av forhold har han vist noe røde flagg på at han kan være utro hadde også vært utro mot sine andre kjærester. Vi hadde endelig blitt samboere og kjøpt oss hund. Han skulle på en gutte tur mens jeg skulle være hjemme. Ente med at han da lå med ei jente etter byen. Han sa det ikke selv. Jeg fikk en magefølelse på at han hadde vært utro og spurte han og fikk da vite han hadde vært utro. Han mente han ikke husket noe og at han merket det på tissen sin dagen etter. tok han sakte tilbake igjen. Noen mnd senere snakket jeg med han hun lå meg og viste seg at han hadde prøvd seg på morgen også. Kastet han da ut. Men når jeg snakket med andre virker det ikke som noen ser alvoret i dette her noe som er ganske sårende. Føler meg litt alene. hva mener dere? Er dette noe å tilgi? Eller burde jeg gi faen å finne noe bedre.. Anonymkode: fb61d...22d
EnNySol Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Du burde så absolutt ikke tilgi noe slikt. Det viser jo klart og tydelig at fyren ikke er til å stole på og at han ikke har respekt for deg. Du fortjener bedre! 32
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Hvorfor skulle du gidde å bruke mer tid på slikt. Ansvarsfraskrivelse og antageligvis noe som vil gjenta seg. Her er ikke snakk om tilgi, her er snakk om hva du selv vil ha i livet ditt. Anonymkode: af8aa...518 9
Silva Pluvialis Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 Du gjorde helt rett i å avslutte forholdet. Jeg forstår godt at det gjør vondt, men notorisk utroskap er ikke forenlig med et forhold. Du fortjener en som er tro mot deg og som ikke utsetter deg for slike svik. Veldig bra at du stod opp for deg selv og kom deg vekk. ❤️ 9
Kenelz Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 ?!!! En gang utro.. ALLTID UTRO! Finn noen bedre som ikke ender opp med å videreføre deg kjønnssykdommer! Du fortjener LANGT bedre enn han vandrende kjønnssykdommen der! 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 Jeg får følelsen av både mann og venner med fordel kan byttes ut. Er du på riktig sted her i livet? Du har mye større verdi enn du får anerkjennelse for. Jeg tror du vet det. Tenker dette er tiden for å legge planer for å bygge det livet DU vil ha. Anonymkode: 92fff...0ac 9
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 Du burde ikke tilgi det, for det kommer garantert til å skje igjen høres det ut som! Eller så kan du jo ha han i reserve i mellomtiden til du finner deg en ny kjæreste 😉 Hvem har ansvar for den lille hunden av dere da? Anonymkode: d01bb...e13
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 Min eksmann var utro mot meg da vi var sammen, noe jeg ikke fant ut av før mange år senere. Han har også vært utro mot sin nåværende samboer. Det vil ikke si at alle som har vært utro vil gjøre det igjen. Men det er ille at din eks løy til deg og ikke fortalte deg hele sannheten da han ble fersket. Det er ingen som kan fortelle deg hva du skal føle eller gjøre, det er kun deg selv som kan avgjøre om dette er noe du kan tilgi og leve videre med. Jeg synes det er bra du har kastet ham ut, du fortjener så mye bedre ❤️ Anonymkode: 08032...1cd 3
Snødronninga Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Hvis det ser ut til å være et repetitivt mønster, så er han muligens utro av natur. Da ville jeg kutta han ut og funnet noen som er til å stole på. 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 Jeg som sitter igjen med hund og leiligheten😊 tusen takk for dette, trengte virkelig å høre det. Gjord med mye tryggere på valget mitt❤️ Setter utrolig stor pris på det. Anonymkode: fb61d...22d 10
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #11 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg som sitter igjen med hund og leiligheten😊 tusen takk for dette, trengte virkelig å høre det. Gjord med mye tryggere på valget mitt❤️ Setter utrolig stor pris på det. Anonymkode: fb61d...22d Kos deg med hund og i leiligheten, og føl deg trygg på at du har gjort det rette valget. Slike som ham fører bare til mye sorg, usikkerhet og fortvilelse. Det finnes mange ok menn, verdt å være med. Slike som han er ikke verdt det. Litt merkelig omgangskrets du har. Mine venner ønsker heldigvis at jeg skal ha det godt i et forhold. Være trygg og glad. Anonymkode: c6280...02c 5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #12 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fra starten av forhold har han vist noe røde flagg på at han kan være utro hadde også vært utro mot sine andre kjærester. Vi hadde endelig blitt samboere og kjøpt oss hund. Han skulle på en gutte tur mens jeg skulle være hjemme. Ente med at han da lå med ei jente etter byen. Han sa det ikke selv. Jeg fikk en magefølelse på at han hadde vært utro og spurte han og fikk da vite han hadde vært utro. Han mente han ikke husket noe og at han merket det på tissen sin dagen etter. tok han sakte tilbake igjen. Noen mnd senere snakket jeg med han hun lå meg og viste seg at han hadde prøvd seg på morgen også. Kastet han da ut. Men når jeg snakket med andre virker det ikke som noen ser alvoret i dette her noe som er ganske sårende. Føler meg litt alene. hva mener dere? Er dette noe å tilgi? Eller burde jeg gi faen å finne noe bedre.. Anonymkode: fb61d...22d Hvordan har du fått tak i dama han lå med på guttetur, som han i tillegg ikke husket noe av...? Anonymkode: 22db3...c0c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #13 Skrevet 14. desember 2020 Hva har det med saken å gjøre? Han dro å besøkte kompisen sin sammen med gutta, og de festet med venninnene til dama til kompisen. Og han ble jo med henne hjem? Og han våknet der og prøvde seg på morgen. Spurte om hva henne hent når jeg fikk vite det. Send henne melding om vi kunne snakkes for noen dager siden og da fikk jeg vite ennå mer. Regner med alle får vite navnet til den man har ligget med når man våkner opp der på morgen. Anonymkode: fb61d...22d 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #14 Skrevet 14. desember 2020 Beste er nok å dumpe ja. Ut ifra hva du skriver så virker det ikke som han har særlig anger da han prøver seg igjen dagen etter. Om du blir kommer du bare til å leve i et usikkert helvete. Hver gang han drar på byen eller guttetur kommer du til å ha vond klump i magen. Tenker han bare blir flinkere til å skjule utroskapen med tiden også.. Nei, du fortjener noe mye bedre enn det der og å bli behandlet med respekt og kjærlighet! Så håper ikke du går tilbake! Masse lykke til og ønsker deg alt godt🙂👍 Anonymkode: 47c79...2d5
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #15 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva har det med saken å gjøre? Han dro å besøkte kompisen sin sammen med gutta, og de festet med venninnene til dama til kompisen. Og han ble jo med henne hjem? Og han våknet der og prøvde seg på morgen. Spurte om hva henne hent når jeg fikk vite det. Send henne melding om vi kunne snakkes for noen dager siden og da fikk jeg vite ennå mer. Regner med alle får vite navnet til den man har ligget med når man våkner opp der på morgen. Anonymkode: fb61d...22d Fordi historien henger ikke på greip. Du sier han dro på guttetur, mens nå var han plutselig bare på besøk hos kompisen sin sammen med gutta. Anonymkode: 22db3...c0c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #16 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): hadde også vært utro mot sine andre kjærester AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han sa det ikke selv AnonymBruker skrev (11 timer siden): merket det på tissen sin dagen etter Denne fyren har for vane å være utro. Han har ikke bare vært utro én gang mot én kjæreste, men mot flere kjærester. Stort, rødt varselflagg! Når han så er utro mot deg forteller han deg det ikke, på tross av at han pådro seg en kjønnssykdom! Håper virkelig ikke han har hatt ubeskyttet sex med deg i etterkant av dette? Anonymkode: c7718...500 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #17 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi historien henger ikke på greip. Du sier han dro på guttetur, mens nå var han plutselig bare på besøk hos kompisen sin sammen med gutta. Anonymkode: 22db3...c0c Dette var en kort versjon av historien, hadde jeg skullet skrevet helle hadde dette blitt et langt innlegg og de personene som dette gjelder kan skjønne at dette er innlegget om de. Derfor en kort og enkelt historie om litt av hva som skjedd. Men hoved poenget med innlegget var om jeg skulle tilgi eller gå videre å finne noe bedre. Siden venninner mener dette ikke er så big deal og trente støtte. Anonymkode: fb61d...22d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #18 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Denne fyren har for vane å være utro. Han har ikke bare vært utro én gang mot én kjæreste, men mot flere kjærester. Stort, rødt varselflagg! Når han så er utro mot deg forteller han deg det ikke, på tross av at han pådro seg en kjønnssykdom! Håper virkelig ikke han har hatt ubeskyttet sex med deg i etterkant av dette? Anonymkode: c7718...500 Nei, brukte kondom også sa han at han hadde testa seg Anonymkode: fb61d...22d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #19 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, brukte kondom også sa han at han hadde testa seg Anonymkode: fb61d...22d Var dama han hadde sex med enig i denne påstanden om at han brukte kondom? Brukte han slikkelapp da han eventuelt slikket henne? Brukte han kondom da hun eventuelt sugde ham? Har du sett papirer på at han har testet seg? Håper du har testet deg etter dette? Anonymkode: c7718...500 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #20 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fra starten av forhold har han vist noe røde flagg på at han kan være utro hadde også vært utro mot sine andre kjærester. Vi hadde endelig blitt samboere og kjøpt oss hund. Han skulle på en gutte tur mens jeg skulle være hjemme. Ente med at han da lå med ei jente etter byen. Han sa det ikke selv. Jeg fikk en magefølelse på at han hadde vært utro og spurte han og fikk da vite han hadde vært utro. Han mente han ikke husket noe og at han merket det på tissen sin dagen etter. tok han sakte tilbake igjen. Noen mnd senere snakket jeg med han hun lå meg og viste seg at han hadde prøvd seg på morgen også. Kastet han da ut. Men når jeg snakket med andre virker det ikke som noen ser alvoret i dette her noe som er ganske sårende. Føler meg litt alene. hva mener dere? Er dette noe å tilgi? Eller burde jeg gi faen å finne noe bedre.. Anonymkode: fb61d...22d Du kan tilgi det hvis all sannhet kommer direkte fra han, uten at du må dra det ut av han. Så må han legge seg paddeflat og gjøre alt for å fortjene din kjærlighet etterpå. Gjør han ikke dette så lærer han at han slipper unna, dermed vil han gjøre det flere ganger. En vond og tung jobb for å komme tilbake i varmen, gjør at det ikke er verdt å finne på igjen. Anonymkode: f2a5d...76b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå