Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt langt men må ha med bakhistorien.

Jeg har en litt leit situasjon her, min kjæreste slo opp med meg i mai (langdistanseforhold som ble vanskelig pga covid og reiserestriksjoner). Han ville forbli venner og vi har skrevet til hverandre hver eneste dag siden og snakket nesten en time på telefon en gang i måneden. Ikke noe flørting, bare hyggelig og jeg har synes det har vært fint.

Han ringte for å gratulere meg med dagen min i november og vi endte med å ha telefonsex slik som i gamle dager før bruddet🙈

Etterpå skrev han at han hadde et svakt øyeblikk, han var tiltrukket av meg og hadde fortsatt følelser men ville gå tilbake til slik ting var fordi et forhold ville være vanskelig slik verden er nå.
Og jeg var enig. 

Sist uke foreslo jeg å snakke på på tlf men han sa nei.
Jeg gravde litt og plutselig sa han at han har møtt en annen og ikke vil prate med meg på tlf mer fordi han er redd for å bli tiltrukket av meg igjen og vil gi «forholdet sitt en sjangse» (hans ordvalg).

Men han kan forsette å sende meldinger som venner.

Jeg synes dette ble vanskelig, det virker som han egentlig ikke er over meg? Når han ikke kan høre stemmen min uten å bli fristet? 

Vi har vært nære venner og jeg vil fortsette å være venn men kan ikke la være å tenke på at han kanskje ikke er over meg likevel.

Jeg har ikke svart på siste meldingen hans, gått 4 dager. Han har heller ikke kontaktet meg, men jeg føler på meg han tror jeg er sint på han.

Anonymkode: 578c2...5de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du har håp, men han har vært tydelig på at han ikke vil ha deg. Han vil ha denne andre dama. Ikke nedverdige deg selv til å ligge langflat etter ham og sitte og vente på at en SMS skal tikke inn. Akseptér at forholdet er slutt, og gå videre i livet ditt. Følg hans ønske og kutt kontakten med ham. 

Anonymkode: ddd03...b0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...