AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #1 Skrevet 14. desember 2020 Hei. 😊Håper på noen gode reflekterte svar😊Jeg vet nesten ikke hva som er akseptabelt lengre hva forhold angår. Jeg har blitt bedratt i alle forhold, i samboerskap, kjærester og 'dater'. Alt er selvfølgelig i forskjellige grader. Sex er såklart utroskap, har opplevd det. I mitt nåværende forhold sliter jeg med at han skriver mye med andre, spesielt de han har møtt på nettdating før meg. Vet han også mange ganger har vært på nettdating sider når han var sammen med meg, siden det står på loggen hva vi sist besøker, og det er ikke meg. Noe han nektet såklart da jeg konfronterte, selv om det synes at siden har blitt besøkt, mange ganger... Rart det også om det ikke er tilfelle.. Meldingene han sender tror jeg er alt mulig, fra 'hvordan går det' til bilder/vitser /god helg, alt etter hvordan han føler han har de.. Han skjuler disse mld fra meg selvsagt, sletter, gjemmer og lyver. Jeg konfronterte han veldig nå nylig og sa jeg så på det som utroskap å skrive med, holde kontakten med tidligere nettflørter. Om så bare en vits, et bilde, for å holde kontakten. Hadde selvfølgelig sett annerledes på det hadde det vært med VENNINER han har fra før. Dette er ikke det. Det er som om han vil holde 'kontakten varm'. Uten å liksom gå for langt... Men jeg synes det er SVÆRT sårende. Og tror forholdet ryker om dette fortsetter. Dessverre er nesten grensene for hva jeg ser på som utroskap visket bort, jeg vet nesten ikke hva som kan forventes mer. Men håper ikke dette gjelder alle menn, selv om det såklart er blitt ett større problem dette med nettet. Feks å sende bilde av seg selv bare for å få tilbakemelding. Snappe med de, ser noen ganger både flørte smiler osv.... Har konfrontert noen ganger, men nekter plent og neste gang han sitter med tlf har han slettet alle de samtalene, og er liksom ikke så redd jeg skal se, om dere skjønner. Vi er forresten begge voksne, har barn fra annet forhold. Selv har jeg ikke erfaring med nettdating, og andre menn jeg skulle bli kontaktet av sier jeg selvfølgelig fra til han. Jeg mener man ikke burde ha så mye og skjule, og om man må slette for at partneren ikke skal se er det allerede gått for langt. Lurer på deres synspunkter, hva ville dere akseptert eller ikke. Likevel om det ikke dreier seg om sex.... Mvh dame34 Anonymkode: fdc75...a92
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Du må endre tittelen til å presisere hva den omhandler hvis ikke vil tråden bli slettet. Bare et tips.. Nei, du er ikke på bærtur. Det er ikke akseptabelt og du finner deg i altfor mye. Han kommer dessverre ikke til å endre seg. Du med din erfaring trenger dessuten virkelig det stikk motsatte, en trygg havn, ærlighet og åpenhet. Ikke la han psyke deg ut som en som overdriver og bare er et sjalu nervevrak. Anonymkode: 23cf3...5ce 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Hm. Jeg ville ikke akseptert det om min kjæreste (fra nettdate eller ei) hadde fortsatt å søke via appen etter at vi hadde etablert et forhold... Du bør nok finne ut om han kjenner seg forpliktet til deg eller ikke? Spør han rett ut om han fortsatt har lyst til å treffe andre og si at du ikke ønsker den kontakten med ham som dere har nå (dere er vel et par, har sex, er fortrolige etc.? ) hvis han fortsetter sin kommunikasjon med andre på nettdating. Trenger jo ikke være gjort på en anklagende måte, men kan sies/spørres om på en nysgjerrig, ærlig, oppriktig måte, noe slikt: "Jeg har lagt merke til at du tekster med andre på snap/via den appen og må innrømme at jeg ikke liker det så godt. Selv har jeg slettet appen og er så glad for å ha truffet akkurat deg. Føler du det samme og kunne du ha slettet appen for min del? Det blir ikke riktig for meg å gå mer inn i et forhold med deg, om du foretrekker å date flere på en gang. Det bare passer ikke for meg, så jeg håper du kan tenke på det og si hva du tenker om det, om en liten stund" *nuss på kinnet og et smil* Anonymkode: ad954...968
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hei. 😊Håper på noen gode reflekterte svar😊Jeg vet nesten ikke hva som er akseptabelt lengre hva forhold angår. Jeg har blitt bedratt i alle forhold, i samboerskap, kjærester og 'dater'. Alt er selvfølgelig i forskjellige grader. Sex er såklart utroskap, har opplevd det. I mitt nåværende forhold sliter jeg med at han skriver mye med andre, spesielt de han har møtt på nettdating før meg. Vet han også mange ganger har vært på nettdating sider når han var sammen med meg, siden det står på loggen hva vi sist besøker, og det er ikke meg. Noe han nektet såklart da jeg konfronterte, selv om det synes at siden har blitt besøkt, mange ganger... Rart det også om det ikke er tilfelle.. Meldingene han sender tror jeg er alt mulig, fra 'hvordan går det' til bilder/vitser /god helg, alt etter hvordan han føler han har de.. Han skjuler disse mld fra meg selvsagt, sletter, gjemmer og lyver. Jeg konfronterte han veldig nå nylig og sa jeg så på det som utroskap å skrive med, holde kontakten med tidligere nettflørter. Om så bare en vits, et bilde, for å holde kontakten. Hadde selvfølgelig sett annerledes på det hadde det vært med VENNINER han har fra før. Dette er ikke det. Det er som om han vil holde 'kontakten varm'. Uten å liksom gå for langt... Men jeg synes det er SVÆRT sårende. Og tror forholdet ryker om dette fortsetter. Dessverre er nesten grensene for hva jeg ser på som utroskap visket bort, jeg vet nesten ikke hva som kan forventes mer. Men håper ikke dette gjelder alle menn, selv om det såklart er blitt ett større problem dette med nettet. Feks å sende bilde av seg selv bare for å få tilbakemelding. Snappe med de, ser noen ganger både flørte smiler osv.... Har konfrontert noen ganger, men nekter plent og neste gang han sitter med tlf har han slettet alle de samtalene, og er liksom ikke så redd jeg skal se, om dere skjønner. Vi er forresten begge voksne, har barn fra annet forhold. Selv har jeg ikke erfaring med nettdating, og andre menn jeg skulle bli kontaktet av sier jeg selvfølgelig fra til han. Jeg mener man ikke burde ha så mye og skjule, og om man må slette for at partneren ikke skal se er det allerede gått for langt. Lurer på deres synspunkter, hva ville dere akseptert eller ikke. Likevel om det ikke dreier seg om sex.... Mvh dame34 Anonymkode: fdc75...a92 Dette er dessverre veldig vanlig skal jeg si deg, men akseptabelt er det slettes ikke og forstår helt klart at det er sårende. Hvis det faktisk er deg han vil ha så hadde han kuttet ut dette tullet! Hadde hun jeg er sammen med holdt på slik så hadde jeg faktisk slått opp, spesielt hvis hun hadde fått en advarsel på forhånd men fortsatt ikke hørte på meg. Han høres ikke ut som det er verdt å samle på. Jeg syns du burde gi han en siste advarsel og snakke ordebtlig seriøst med han om dette. Funker det ikke så ville jeg bare forlatt han uten å si et ord mer til han. Jeg vet dette er vanskelig å gjøre, men du fortjener bedre. Anonymkode: 873db...a57
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #5 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har blitt bedratt i alle forhold, AnonymBruker skrev (13 minutter siden): grensene for hva jeg ser på som utroskap visket bort Du må lære deg grensesetting. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Og tror forholdet ryker om dette fortsetter. Hva gjør det om dette forholdet ryker? Du har det åpenbart ikke bra i dette forholdet, og du får ikke det du trenger fra denne mannen. Så hvorfor bli i dette forholdet og fortsette å utsette seg selv for dette? Håpet du har om at han plutselig skal endre seg er fullstendig urealistisk. Du er nødt til å forholde deg til realitetene. Slutt å bli sammen med menn som oppfører seg på en måte som du ikke liker. De kommer ikke til å endre seg. Så lenge du blir værende i dette forholdet kommer kjæresten din til å fortsette med nøyaktig det han driver med nå, fordi så lenge du velger å bli værende i forholdet sier du egentlig at du aksepterer oppførselen hans. Ja, du sier til ham noen ganger at du ikke liker det han driver med, men han bryr seg ikke. Det går inn det ene øret og ut det andre. Det er handlingene dine som sier at du aksepterer det handriver med. Og når du velger å fortsette å være sammen med ham, på tross av at han har krysset "grensene" dine mange ganger, så sier det at han ikke behøver å bry seg om grensene dine fordi du ikke bryr deg om grensene dine. Du er nødt til å lære deg å stå opp for deg selv, jente! Du er verdt mer enn dette forholdet. Tror kanskje du må jobbe litt med å finne deg selv, hvem du er og hva du faktisk er verd. Og skaffe deg litt selvfølelse! Hvis du klarer å få skrudd opp selvfølelsen din femten hakk, vil neste kjæreste automatisk være femten hakk bedre enn alle de kjærestene du hittil har nedverdiget deg til. Så ta tak i deg selv, for det er faktisk ditt eget valg hva du gidder å finne deg i av oppførsel fra kjærester. Anonymkode: 37424...843 3
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 Alt du forteller høres horribelt ut. Anonymkode: bf1a1...50c 1
Silva Pluvialis Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 Ikke akseptabelt at han åpenbart kontakter andre kvinner for å flørte og snappe. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 ikke akseptabelt at han flørter med andre nei. Anonymkode: f1d03...933 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Du er verdt så mye mer enn det der. Aldri lett å bryte ut, men her burde du virkelig tenke over hva slags fremtid du ønsker for deg selv. Han er voksen i forhold til år han har levd, men modenhet er noe helt annet. Anonymkode: 2173d...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 Han høres ut som en klassisk drittsekk. Typen alle andre menn skjønner at er det, men som er lett å falle for. Ingen normale menn ville holdt kontakten dersom de var i et forhold. hilsen mann Anonymkode: 98e34...a60 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #11 Skrevet 14. desember 2020 På ingen måter akseptabelt. Anonymkode: b8e16...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå