Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 Jau jau nedlastning er ikke bra osv, sånn da var den delen overstått. Har fått ned 2eren nå og undertekster finnes ikke så lurte på om de snakker mye japansk, eller om jeg faktisk må kjøpe disse filmene? Den første var jo så bra men med for mye japansk, så jeg skjønte jo ikke mye! Også vet jeg man kan laste ned tekster, men det gikk jo ikke her siden filmen er delt opp i 4, og for hver fil jeg åpner står underteksten "hei mamma jeg er hjemme" når uma sier wiggle your toe
smilepia Skrevet 8. august 2005 #3 Skrevet 8. august 2005 Det snakkes litt japansk, og litt kinesisk i filmen. (som forøvrig var totalt bortkastet tid å se, men det er nok en helt annen tråd... )
Gjest Mito24 Skrevet 8. august 2005 #5 Skrevet 8. august 2005 Tusen takk for innspill Mito24. ← Ingen hårsmak.
tommeline Skrevet 8. august 2005 #6 Skrevet 8. august 2005 Kan hende jeg husker helt skeivt nå... men kan ikke huske at det var så mye japansk (el) i Kill Bill 2. Det var vel når hun var på opplæring hos Pai Mej (eller noe sånt), og når hun med lappen over øyet forteller hvordan hun mistet øyet. Man mister absolutt noe når man ikke får med seg samtalene i filmen... det gjør jo mye av filmen (mer enn i vol 1).
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #7 Skrevet 8. august 2005 Jeg så dette her nå, og nå klikket den når SPOILER Uma river ut øyet på hun elle! Så faller hun inn på badet og skriker og bærer seg også fryser bildet, og den fila der har ikke noe timer på seg eller går an å spole, så der satt jeg, prøvde å sette på den siste fila og det begynner med hmmm sjekke: Uma klemmer lita jente på gulvet og en eller annen gubbe reiser seg i bakgrunnen, lengre vil jeg ikke se, og det er sikkert dattra hennes siden hennes beibi er ikke død! Det sa de jo på slutten av eneren! Men hvor langt er det fra øyegalskapen til denne kosen? For jeg vil se ferdig, hater å se film og pause og tulle underveis ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå