Missy77 Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 På nyttårsaften? Vi er to par som skal møtes. Samt 4 single. Vi er fra 6 forskjellige husstander. Er det for mange hvis vi overholder 1-metersregelen? Jeg har forstått reglene at dette er innafor. Har jeg misforstått? Dette er i Oslo. 1
Mezinchaleft Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Missy77 skrev (23 minutter siden): På nyttårsaften? Vi er to par som skal møtes. Samt 4 single. Vi er fra 6 forskjellige husstander. Er det for mange hvis vi overholder 1-metersregelen? Jeg har forstått reglene at dette er innafor. Har jeg misforstått? Dette er i Oslo. Ja. Er det noen grunn til at dette ikke skulle la seg gjøre tenker du?
SamusAran Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Missy77 skrev (26 minutter siden): På nyttårsaften? Vi er to par som skal møtes. Samt 4 single. Vi er fra 6 forskjellige husstander. Er det for mange hvis vi overholder 1-metersregelen? Jeg har forstått reglene at dette er innafor. Har jeg misforstått? Dette er i Oslo. Regelen er jo husstanden pluss 10 gjester. Når dere er totalt 8 kan dere umulig brytere antallsreglene.
Missy77 Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 13. desember 2020 Jeg tenkte mest på at gjestene er fra ganske mange forskjellige husstander. Men ok, da vet jeg at vi ikke gjør noe galt i hvert fall. Takk for svar. 👍🏼☺️ 1
Anbefalte innlegg