AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #61 Del Skrevet 14. desember 2020 Rart... Turn off. Creepy. Freaky. Perverst. Er kvinne, har selv ikke sexleketøy. Synes det samme for kvinner også, men av en eller annen grunn, synes jeg det er mer creepy/perverst osv. om menn har det... Dunno why 🤷♀️ Anonymkode: 0cbbc...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #62 Del Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Rart... Turn off. Creepy. Freaky. Perverst. Er kvinne, har selv ikke sexleketøy. Synes det samme for kvinner også, men av en eller annen grunn, synes jeg det er mer creepy/perverst osv. om menn har det... Dunno why 🤷♀️ Anonymkode: 0cbbc...86f By the way, det kommer nok litt an på hvilke leketøy det er snakk om. Dildoer og vaginaer, sexdukker, strap-on,(og jeg vet nok ikke hva alt heter eller er) o.l. er waaaayyy over the top for meg. Anonymkode: 0cbbc...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 15. desember 2020 #63 Del Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er ganske teit å leke dum for å unngå å innrømme at man har tatt feil, but you do you. Anonymkode: 4b650...eba "Tatt feil". K. Er de personlige meningene mine feil? Bakgrunnen for mine egne utsagn, det er det kanskje du som kjenner best? Mine egne erfaringer som jeg fysisk kan kjenne på kroppen? Eller eksistensen av death grip, er det den du hisser deg opp over? Jeg har ikke sagt noe som ikke kan gjengis blant annet her. https://www.fertstert.org/article/S0015-0282(15)01957-3/fulltext - Patients with DO have been shown to have higher masturbatory activity, decreased night-time emissions, and lower orgasm and intercourse satisfaction scores on the International Index of Erectile Function https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23970455/ - Primary delayed ejaculation (DE) is a relatively uncommon condition - patients with primary DE had remarkably higher frequency of masturbatory activity (especially, some with idiosyncratic styles) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå