Gå til innhold

Hvor kjøper dere fine luer til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cubus har (200 for tynn, 250 for tykkere variant). De har generelt mye fint ulltøy og ofte kampanjedager og salg med nedsatt pris. Coop OBS har mye ulltøy også (blant annet Janus som faktisk er produsert i Norge), og har jevnlige tilbud.

Du behøver ikke å kjøpe Kavat, Lille lam og så videre, selv om det alltid er slike dyre merker som forslås først her. Tilbehør som votter og luer føles alltid veldig dyrt når man kjøper det uansett, men heldigvis blir det ikke vokst fra like fort som dressene.

Anonymkode: a0676...796

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kjøp en helt vanlig balaclava! Reflex sin er god, og ofte på tilbud. For guds skyld ikke kjøp luer med dusker og knuter og ører og herren vet alt de har på luene for tiden! Kivat sin balaclava f.eks, har ikke god passform, og klin umulig å få hette på hodet ved f.eks regn p.g.a de hækers duskene! 

Heff, dagens utblåsning fra irritert fagarbeider i barnehage.

Anonymkode: ed33b...0a1

Jobber i barnehage jeg også å synes kivat er supert 

Anonymkode: 9423f...402

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

😦 🤯

Herregud?! Det er 500-600 kr for en lue! Jeg har ikke ord. Vi har ikke råd til sånt :riste:

Jeg betalte 500kr for en vinterdress fra Reima, kan ikke betale den summen for en lue.

Anonymkode: 4ae2f...140

Ja, det er helt horrible priser. 500 kroner for en lue er galskap. Har dessverre ingen tips, er på utkikk etter luer selv, haha. 

Anonymkode: fc209...566

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...