Nuith Skrevet 18. desember 2020 #21 Del Skrevet 18. desember 2020 Min erfaring: jeg var feit og "helt ok", jeg visste jo at jeg var feit men jeg gjorde det beste ut av det. Så slanket jeg meg. Mens jeg gikk ned i vekt ble jeg lykkeligere fordi jeg fikk en god trimtur ute hver dag, frisk luft, sol etc samt at mestringsfølelsen av å faktisk klare å ha en jevn vektnedgang over lang tid gir mye selvtillit. Så da var jeg normalvektig, solbrun og i god form. Så kom høsten, med jobbstress og mørketid. Vekta står stille, det blir lite turer, og kroppen min er faktisk ikke noe særlig mer sexy nå enn den var for 15 kg siden. Og den nedturen traff skikkelig hardt, så jeg er mer ulykkelig nå enn da jeg var feit. Ikke gå i den fella å tro at alt blir bra bare du går ned noen kilo. Men gjør det allikevel, for helsa sin del om ikke annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #22 Del Skrevet 19. desember 2020 Var feit og stabil i humøret, med tidvise tunge stunder fordi jeg ikke klarte å slutte å spise for mye. Har gått ned 24 kg, og er normalvektig og stabil i humøret med tidvise stolte øyeblikk hvor jeg gleder meg over at jeg ikke har vondt i knærne lenger og kan ha det gøy med klær. Du blir ikke lykkelig av å slanke deg, men du blir friskere fysisk og kan få en mestringsfølelse som påvirker psyken. Anonymkode: 6ee2f...0d2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå