smile Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 I dag er det orgasmens dag? Tenkt å gjøre noe i den forbindelse???? Jeg synes jo det er litt komisk at den har en egen dag......
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #3 Skrevet 8. august 2005 Hm.. merker at all fokuseringen i media gjør meg bare mer og mer prippen. Synes orgasmens dag er litt unødvendig. Kunne godt tenke meg å bla opp i en vanligavis, høre på radio eller se på TV uten å høre ordet 'orgasme' og bli fôret med folks seksualvaner. Begynner å bli litt too much for meg dette!
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #5 Skrevet 8. august 2005 Jeg behøver den ikke. Kommer når jeg vil
Dagoberta Skrevet 8. august 2005 #6 Skrevet 8. august 2005 Jeg er nesten litt fornærmet, det er ingen som har bedt meg med på orgasmedagsfeiring
Cr@sh Skrevet 8. august 2005 #7 Skrevet 8. august 2005 Finnes det egne kort i anledning denne dagen også....???
birgitte242 Skrevet 8. august 2005 #8 Skrevet 8. august 2005 Hm.. merker at all fokuseringen i media gjør meg bare mer og mer prippen. Synes orgasmens dag er litt unødvendig. Kunne godt tenke meg å bla opp i en vanligavis, høre på radio eller se på TV uten å høre ordet 'orgasme' og bli fôret med folks seksualvaner. Begynner å bli litt too much for meg dette! ← Skriver under på denne!
Gjest Lompa Skrevet 8. august 2005 #9 Skrevet 8. august 2005 Skriver under på denne! ← Må egentlig signere her, jeg og. Det blir liksom et ekstra, unødig press på de som sliter med å få orgasme. Det virker som det er noe som skal være SÅÅÅ lett og greit,og som må slås stort opp overalt.
nusta Skrevet 8. august 2005 #10 Skrevet 8. august 2005 Synes også det blir litt mange dager å "feire" etterhvert, synes det holder lenge med morsdag og farsdag.....for ikke å snakke om alle bursdager man skal huske på. Men skal man først feire en slik dag er det jo dobbelt så mye feiring om man er to
pusesen Skrevet 8. august 2005 #11 Skrevet 8. august 2005 Det er jo bare for moro da! Leste at det var en amerikansk kunstner som fant på dagen i gaven til sin kone for 6 år siden og nå var den blitt internasjonal...det er jo romantisk da! Det er jo ikke akkurat tvungen feiring av dagen da, så jeg skjønner ikke hva dere klager over...
XelmaX Skrevet 9. august 2005 #12 Skrevet 9. august 2005 Jeg feiret med 6 stk orgasmer Begynte dagen med å lage 3 stk alene i sengen min, så fikk jeg to av en elsker og "bare" 1 av min siste elsker. sent på kvelden..
Totalya Skrevet 9. august 2005 #13 Skrevet 9. august 2005 (endret) Ett eller annet må det være med denne dagen for jeg hadde min beste orgasme noen sinne, og ble litt paff da jeg oppdaga at jeg hadde den på selveste orgasmens dag Endret 9. august 2005 av Totalya
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå