AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 På min svigerfamilie. Jeg ble behandlet veldig stygt under graviditeten som førte til at jeg begynte å blø da jeg var 20 uker på vei. Jeg ble utsatt for mye press da de ville at jeg skulle forsones med et annet familiemedlem som forsøkte å splitte meg og mannen min. Jeg hadde allerede mistet et barn og var nok over gjennomsnittet stresset og redd for å miste dette barnet også. Noe de alle visste. Barnet ble født, og svigerfamilien min presset på at vi måtte ta imot besøk fra dette familiemedlemmet. For barnet sin del har jeg svelget noen kameler, men jeg kjenner jeg er bitter. Jeg føler meg overkjørt og ønsker vel strengt tatt ikke at barnet skal ha så mye med svigerfamilien min å gjøre, (en tankegang som jeg virkelig vil legge fra meg, for barnet har selvfølgelig ikke noe med denne konflikten å gjøre). Så jeg vil lære meg til å slutte å dvele ved ting, bruke mindre energi på tenke på mennesker som har gjort meg vondt. Hvordan gjør dere det? Jeg virkelig hater følelsen av å være bitter! Anonymkode: 97f07...470
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Dette kommer til å gå over etterhvert. Anonymkode: 03a1c...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå