Gå til innhold

Vond lukt fra spyleknapp vegghengt toalett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lokalisert en vond lukt - urinlignende- på bad til å komme fra spyleknappen/panelet til det vegghengte toalettet. I tillegg kjenner jeg at det trekker litt(?) /kommer luft ut fra spylrpanelet? 

Kan til og med kjenne samme-dog mye svakere- lukt i skuffene på kjøkken,som er rett bak doveggen. Er et rør som går inn i do vegg og til kjøkkenvasken bak der. Men ser ingen lekkasje.

hjelp?😅

Anonymkode: 6326f...8ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring en rørlegger!?

Anonymkode: 518f9...7ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ring en rørlegger!?

Anonymkode: 518f9...7ac

Bare håpte at det kanskje var noe jeg kunne fikse-noe med luft eller noe som måtte rengjøres i rør😅Men jeg har jo egentlig ikke peiling. Må kanskje ringe en rørlegger.

Skrevet

Bare ta av dekselet med spoleknappen. Du tar av spyleknappen øverst vipper den ut. Du må ta i litt for den sitter litt godt fast. Ikke vipp den ut i bunn kun i topp

Anonymkode: 4c671...f22

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare ta av dekselet med spoleknappen. Du tar av spyleknappen øverst vipper den ut. Du må ta i litt for den sitter litt godt fast. Ikke vipp den ut i bunn kun i topp

Anonymkode: 4c671...f22

Tusen takk for svar😊Da tester jeg det. Kan jeg vaske/spyle inni der tro?🤔

Skrevet

Dette kan dessverre tyde på at du har vannlekkasje bak do, inni veggen. Ta av dekselet på knappen, og eventuelle andre deksel hvis du har. Bruk en kraftig lykt og se om du ser noe.

Det kan også være du har noen av hankjønn som er veldig dårlige til å sikte, siden du synes det lukter urin. I såfall må du ta en alvorsprat med vedkommende.

Anonymkode: 485cc...c19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...