AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Del Skrevet 13. desember 2020 Har lest flere artikler opp og ned ang middagsglass. Noen mener at det er latskap å bruke glass i stedet for å lage maten selv, og andre mener det er masse konserveringsmidler i + at de er direkte helseskadelig for barnet. Leser også på babyverden https://www.babyverden.no/baby/kosthold-baby/gi-middag-pa-glass-med-god-samvittighet/ https://www.babyverden.no/baby/hva-finnes-i-babyens-middagsglass/ At det er helt ok å gi på glass, og en ikke trenger dårlig samvittighet for det. Jeg er av de menneskene som kommer til å gi ferdigprodusert mat på glass siden det er såppas strengt med kvalitetssikring. Skal også lage hjemmelaget mat hvor jeg kan kontrollere saltinnhold osv selv, derfor kommer jeg nok aldri til å gi ungen min toro. Men hva mener dere? Mener dere jeg er lat, eller gir dere glass med god samvittighet? Anonymkode: a851a...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Del Skrevet 13. desember 2020 Ingen av delene. Det er bare uforholdsmessig dyrt. Anonymkode: 1b2e3...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Del Skrevet 13. desember 2020 Ja, det er innafor😊 Anonymkode: 37287...bfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #4 Del Skrevet 14. desember 2020 Selvsagt er det innafor. Det er dokumentert opp og ned og i mente at det er veldig bra næringsinnhold i disse glassene, og de er underlagt veldig strenge kontroller. Vi ga både glass og hjemmelaget, alt etter hva som passet best den dagen. Anonymkode: e2bb9...fcf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #5 Del Skrevet 14. desember 2020 Selvfølgelig. Anonymkode: 0ceda...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 14. desember 2020 #6 Del Skrevet 14. desember 2020 Jeg mener det er innafor. Det skal være trygt, men selv ville jeg lagd maten mest selv for da er jeg trygg på hva ungen min får i seg, men hadde ikke hatt noe problem med å servere det en gang i blant. Dessuten så er det jo billigere å lage maten selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SamusAran Skrevet 14. desember 2020 #7 Del Skrevet 14. desember 2020 Er jo ikke noe galt i det. Er jo bare forholdsvis dyrt, men det må jo du vurdere selv ut i fra økonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå