Gå til innhold

Høy, mørk og kjekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører ofte at damer liker høye og mørke menn. Men hva vil det egentlig si? At man har mørke øyne og hår eller at man er mørk i huden?

Anonymkode: e4837...c50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mørkt hår (brunt, svart) og mørke øyne (mørke grønne/, mørke brune/nøttebrune). Da gjerne med skjegg og hårete kropp, er det jeg forbinder med mørke menn. Disse mennene er for øvrig lyse i huden (de kan være arabiske, latin-amerikanske og lignende men også norske), har dog aldri vært tiltrukket av svarte menn eller asiatiske menn. 

Anonymkode: a4a4a...16c

• Liker 2
Skrevet

Mørkt hår - ja. Resten(øyne, hud) varierer fra dame til dame.

Anonymkode: 86184...1d3

• Liker 1
Skrevet

For meg betyr det i alle fall høy og mørkhåret. Øyefargen kan være hva som helst.

Skrevet

100+ Ahhhh...Those Italian Men! ideas | italian men, men, how to look better

Anonymkode: 55083...f37

• Liker 4
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Hører ofte at damer liker høye og mørke menn. Men hva vil det egentlig si? At man har mørke øyne og hår eller at man er mørk i huden?

Anonymkode: e4837...c50

jeg tror mange mener forskjellig men for meg er det typisk mørk afrikaner, jeg har aldri likt eller vert tiltrukket av Andre menn en afrikanere og jeg er halvt arabisk og tyrkisk 😊 er gift med (I mine øyne) verdens kjekkeste mann som er av afrikansk opprinnelse. vi har 2 snart 3 nydelige barn😀 

Anonymkode: a4ff6...5ae

• Liker 1
Skrevet

Syns mørkeblonde menn, med blå øyne er kjekkest typisk nordisk utseende😍

Anonymkode: 66acc...569

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

100+ Ahhhh...Those Italian Men! ideas | italian men, men, how to look better

Anonymkode: 55083...f37

Hvem er det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvem er det? 

raoul bova

Anonymkode: a9054...f96

Skrevet

En med mørkt hår. Eneste definisjonen jeg har vært borti av høy og mørk. Min far hadde nesten svart hår, er 188 høy og ble som regel omtalt som høy og mørk. Nå er han sølvfarget i håret og dermed omtales han ikke lenger som høy og mørk heller. 

Anonymkode: e0c2f...952

• Liker 1
Skrevet

Vet hva de fleste legger i det, men for meg betyr det verdens beste, morsomste og mest ansvarsfulle ektemann, familiefar og kjæreste; min egen høye, kraftige og mørkhudede afrikanske ektemann gjennom mange år🥰, Im still crazy after all this years...

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker høy, blond og kjekk 😊 for meg betyr det bare høyere enn meg, blondt hår og kjekk. Men har hatt kjæreste som var samme høyde som meg også, det er personligheten som teller mest for meg.

Anonymkode: 15a3a...265

• Liker 2
Skrevet

Høy og kjekk er vel bra, men mørk? Æsj, ikke into innvandrere fra tredje verden.

Anonymkode: 219d4...e44

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 20.13):

Mørkt hår (brunt, svart) og mørke øyne (mørke grønne/, mørke brune/nøttebrune). Da gjerne med skjegg og hårete kropp, er det jeg forbinder med mørke menn. Disse mennene er for øvrig lyse i huden (de kan være arabiske, latin-amerikanske og lignende men også norske), har dog aldri vært tiltrukket av svarte menn eller asiatiske menn. 

Nei, hårete kropp er turn off, men finnes mange som har mindre hår på kroppen

Anonymkode: 2e90c...1af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Høy og kjekk er vel bra, men mørk? Æsj, ikke into innvandrere fra tredje verden.

Anonymkode: 219d4...e44

Altså, ikke alle mørkere i huden er fra "tredje verden". Har du bodd under en stein og nylig kravla ut eller?

Anonymkode: 2e90c...1af

Skrevet

Jeg tolker det som en som har mørkt hår og som er høy.  Og ikke noe med hudfarge å gjøre.

Er rundt 163 selv, så skal ikke så mye høyde til før jeg regner den andre personen som høy. 

Det med mørk, er jo gjerne forbundet med litt mystikk også? Føler det er noe litt åpen bok over en blond og blåøyd mann og noe litt mer mystikk over en med mørkt hår og gjerne mørke øyne også. 

Skrevet

Høyde: jeg trenger ikke at en mann er «høy» (altså som jeg har forstått betyr 180++), 170 er mer en bra nok.

Mørk: Jeg absolutt elsker rødt hår, fregner 😄 Alle som snakker om alle «latino» mennene, nope de gir meg absolutt ingen ting. Men en rødhåret barsk skotte 🤩

Kjekk: ofte synes jeg menn som er «kjekk», som definert av samfunnet, ser ut som klyser. Jeg har egne ting jeg synes gjør en mann kjekk.

Anonymkode: 55037...490

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...