AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Vet ikke om det er meg eller hva det er.. Har ei venninne som er hyggelig og snill.. men mangler noen antenner, jeg vet ikke. min jeg sender henne en melding og skriver noe jeg har gjort eller sender et bilde av noe, så svarer hun med å skrive hva hun har gjort eller et bilde av maten sin.. mer det ikke normalt å skrive noe tilbake om det jeg skriver? Sender bilde om? Jeg skriver alltid noe slik som.. wow, så langt du er kommet på strikkinga, eller dette ser helt nydelig ut etc. mJeg kan sende et bilde av hunden min som er hos dyrlegen, svarer med et bilde av strikkingen sin.. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Er det meg? Anonymkode: 9d404...4b4
GulSitron Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Kanskje hun ikke er så interessert? Hadde du sendt meg bilde av at hunden din er hos vet hadde jeg sendt bilde tilbake av at katten min sover. Hadde du der i mot sendt bilde og skrevet et eller annet om at det er kjipt at du måtte til veterinær med dyret, kunne jeg lett spurt hva som har skjedd og vist interesse sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Hvis dette er på Snapchat så synes jeg ikke det er så rart.. jeg får ofte slike snapper fra venner som tydelig er felles-snapper som er sendt til alle, da svarer jeg f.eks med et bilde av det jeg selv gjør (strikking, katt, etc.) uten å svare noe mer.. Godt mulig jeg ikke har antenner da😂 Anonymkode: d59ec...4bf 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 GulSitron skrev (5 minutter siden): Kanskje hun ikke er så interessert? Hadde du sendt meg bilde av at hunden din er hos vet hadde jeg sendt bilde tilbake av at katten min sover. Hadde du der i mot sendt bilde og skrevet et eller annet om at det er kjipt at du måtte til veterinær med dyret, kunne jeg lett spurt hva som har skjedd og vist interesse sånn. Sender jo ikke bare er bilde da, skriver jo hva det handler om Anonymkode: 9d404...4b4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis dette er på Snapchat så synes jeg ikke det er så rart.. jeg får ofte slike snapper fra venner som tydelig er felles-snapper som er sendt til alle, da svarer jeg f.eks med et bilde av det jeg selv gjør (strikking, katt, etc.) uten å svare noe mer.. Godt mulig jeg ikke har antenner da😂 Anonymkode: d59ec...4bf Skrev i HI melding.. ikke snap. skriver jo selvfølgelig at hunden er syk og vi er hos dyrlegen.. ingen kommentar på det, men sender heller et bilde av strikkingen sin, OG at hun har baket, OG at naboen har fått eksem, OG at hunden til en hun kjenner som kjenner noen andre også hadde eksem... så tar det helt av med meldinger om fugel og fisk.. Anonymkode: 9d404...4b4
Gjest supernova_87 Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Jeg synes det er unormalt. Og om det ikke er unormalt, så synes jeg det er sært og plagsomt. Vennskap er ikke en slags informasjonsutveksling, hva gjør du og hva gjør jeg. Det er en samtale, dialog, der man reagerer på hverandre. "Se jeg har klippet håret" - "Å, så fint det ble! Er du fornøyd?" - "Takk, veldig fornøyd! Føler meg bra" - "Du er bra!, Forresten jeg er på senteret og det skjedde nettopp noe så sprøtt, ringer senere!" - "oi, nå er jeg spent!" Ikke: "Se jeg har klippet håret" - "jeg er på senteret". Jeg får lite ut av å være venner med slike mennesker. PS: Jeg kan godt være venner med mennesker som ikke er så fan av å melde i det hele tatt. Men det er en form for å ignorere den andre jeg ikke orker. Så om det er deg TS, så er det ikke bare deg.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 Rainstorm skrev (1 time siden): Jeg synes det er unormalt. Og om det ikke er unormalt, så synes jeg det er sært og plagsomt. Vennskap er ikke en slags informasjonsutveksling, hva gjør du og hva gjør jeg. Det er en samtale, dialog, der man reagerer på hverandre. "Se jeg har klippet håret" - "Å, så fint det ble! Er du fornøyd?" - "Takk, veldig fornøyd! Føler meg bra" - "Du er bra!, Forresten jeg er på senteret og det skjedde nettopp noe så sprøtt, ringer senere!" - "oi, nå er jeg spent!" Ikke: "Se jeg har klippet håret" - "jeg er på senteret". Jeg får lite ut av å være venner med slike mennesker. PS: Jeg kan godt være venner med mennesker som ikke er så fan av å melde i det hele tatt. Men det er en form for å ignorere den andre jeg ikke orker. Så om det er deg TS, så er det ikke bare deg. Alle mine venner skriver til hverandre.. hvis jeg får en melding av ei venninne der hun skriver hva hun styrer med osv så svarer jeg med å kommentere det, f eks.. ååh jeg er så sliten, ikke bynt åå julegavene enda, hatt syke barn og mannen er borte.. svarer da med typ; ååh så kjedelig, skjønner godt du er sliten med syke barn, og for å trøste deg er jeg heller ikke ferdig med alle gavene, osv. svarer ikke med et bilde av katten liksom.. det e rå overse det hun skriver Anonymkode: 9d404...4b4 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 Viser hun andre tegn til å være overdrevent selvsentrert eller er det kun via SMS? Hvordan er hun i virkeligheten? Anonymkode: 218e5...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå