Gå til innhold

Ble klapset på rumpa, ender i høyesterett

Anbefalte innlegg

Skrevet
Galdhøpiggen skrev (På 13.12.2020 den 18.55):

Rart dette kan gå helt til høyesterett, det er jævla unødvendig å klapse ei jente på rumpa, men at det skal gi ho så til de grader psykiske problemer så ho flere ganger har fått sykemelding og nå når helt til høyesterett... 

Jaja slik er verden blitt... 

https://www.tv2.no/nyheter/11830138/

Det står jo at det har skjedd flere ting over tid, altså at det virker som systematisk beføling på ulike måter.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 hours ago, Galdhøpiggen said:

Det var rare menn, jeg liker godt å få klapps på rumpa av damer, hadde aldri blitt sint og irritert på det. Jeg svarer bare med å gjøre det samme tilbake 😛

Tror 999 av 1000 menn liker det 👍 tror du har vært ekstremt uheldig med hvilke menn du har gjort det på 

Har blitt klapset på rumpa av ganske mange fremmede kvinner opp gjennom. Jeg skjønner fortsatt ikke hva som får mennesker som ikke har en relasjon til meg til å tro at det er greit. For det er nemlig ikke det.

Min erfaring er at det kun er menn som ikke har opplevd seksuell trakassering, og jevnt over sliter litt på damefronten, som tror dette er greit.

Fremmede mennesker skal ikke ta seg til rette med andres kropp. 

• Liker 6
Skrevet
Galdhøpiggen skrev (På 13.12.2020 den 19.14):

Nei, jeg klapser ikke på kvinnelige kollegaer uten å vite at de tåler det. Pr dags dato jobber jeg ikke med kvinner, men tidligere jobber har jeg og kvinnene køddet litt med hverandre, bla at jeg klapset de på rumpa og de tok på meg på diverse steder, men det var de jeg var venn med og vi kjente hverandre godt. 1 av de hadde jeg også sex med. 

Men tror uten tvil at det er masse kvinner som også går litt for langt mot ting mot menn også, men kun kvinnene tar seg nær av det. 

Dette har jeg også vært med på, med et stivt smil - for det ikke er vits i ta kampen og si ifra om at du HATER det. Og det er vel dét som er kjernen i #metoo

• Liker 2
Skrevet
keiserenernaken skrev (10 timer siden):

Dette har jeg også vært med på, med et stivt smil - for det ikke er vits i ta kampen og si ifra om at du HATER det. Og det er vel dét som er kjernen i #metoo

Samme her. Man smiler og prioritere å ha god tone.

For konsekvensene fra å fornærme mannen med å si i fra, er det kun kvinnen som må (til evig tid) stå med. 

• Liker 1
Skrevet
Galdhøpiggen skrev (På 13.12.2020 den 18.55):

Rart dette kan gå helt til høyesterett, det er jævla unødvendig å klapse ei jente på rumpa, men at det skal gi ho så til de grader psykiske problemer så ho flere ganger har fått sykemelding og nå når helt til høyesterett... 

Jaja slik er verden blitt... 

https://www.tv2.no/nyheter/11830138/

Klaps på rumpen var jo ikke det eneste. Beføling i skrittet, forslag om sex osv 
Er det ingen som setter seg inn i saker før de mener noe? 

• Liker 1
Skrevet
gakk skrev (På 19.12.2020 den 14.13):

Var ikke vitner og blåmerke nok bevis? Uff, jeg blir sinna, stor klem fra meg 💜

Nei, hadde gått av t-banen så alle vitnene var kjørt videre, det eneste de gjorde var å finne mannen og spurte hva hva som hadde skjedd fra «hans perspektiv». Han nektet jo selvfølgelig for at noe hadde skjedd 🙄 Ble ikke voldsomt traumatisert, bare illsint og litt flau! Skjønner jo at dette er en sak de ikke «gidder» å bruke ressurser på, men anmeldte av prinsipp likevel.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 19.00):

Kunne aldri skjedd andre veien....kvinnen er alltid offer dessverre.

Menn må godta alt.

Anonymkode: 04fa6...4c9

Og hvem har skapt den tankegangen om at menn skal tåle alt? Det er menn selv det som er så opptatt av at de skal være sterke og at det å være feminin er noe dårlig. De fleste kvinner forstår faktisk hvordan det er for menn når de opplever noe slikt fordi vi kvinner opplever sånt svært ofte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...