Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler du? Philips avent eller medela? Elektrisk eller manuell?😊

Anonymkode: 1584e...34a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medela elektrisk. Hatt den i snart 10 år og brukt til 4 babyer, og den er fortsatt så god som ny.

Anonymkode: c5a3a...560

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Medela elektrisk. Hatt den i snart 10 år og brukt til 4 babyer, og den er fortsatt så god som ny.

Anonymkode: c5a3a...560

Hva er det du liker med den? Er den lett å ta med seg? 

Skrevet

Har elektrisk pumpe fra avent ☺️ Funker veldig fint og får ut mye melk med den, grei å ha med seg nå som jeg har begynt på jobb igjen. Kan brukes med både strøm og batteri. Bruker den bare når jeg ikke har mulighet til å amme/skal være borte fra barnet, men har vært veldig fornøyd med den.

Anonymkode: 13ac2...47d

Skrevet

Brukte avent elektrisk med første mann, men hadde avent manuell også til kjapp pumping på natten. Fikk ikke til den manuelle første gang, men med andre mann fikk jeg til en teknikk på den manuelle som gikk hundre ganger fortere enn med den elektriske, så det er litt sånn smakssans/teknikkbasert tror jeg. Ville gjerne begynt med en billig manuell og sett Ann behovet. 

Anonymkode: 8ecd1...2de

Skrevet

Jeg hadde begge deler, men syntes det var like greit å bare håndmelke😅  derfor veldig lite brukt hos meg. 

Anonymkode: ae667...3f5

Skrevet

Dobbel elektrisk. Manuell = ting tar laaang tid, og du har hendene fulle. Jeg brukte dobbel elektrisk med pumpebh, og hadde da hendene helt fri, og pumpingen gikk langt raskere. Kunne klikke pumpen i bukselinningen, og kombinere pumping med å brette sammen klær eller lage middag ;) Dobbel stiumlerer også brystene bedre enn enkel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...