AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Heihei dere.. Jeg har ganske jevnt over rød hud i hele ansiktet, og litt kviser til tider. Jeg har hatt dette siden jeg var 12 år tenker jeg, og er ganske sliten og lei av at jeg ikke tør å gå ut døra uten hudsminke osv fordi jeg føler sånn på det. Sitter og tenker, hva kan jeg gjøre for å få bedre og jevnt over en bra hud uten rødheter sånn som nå..? Om noen har noen tips og erfaringer så setter jeg uendelig stor pris på det... Kan man feks bruke noe laser behandling eller andre ting? Anonymkode: edcb4...59a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Gå til hudlege og sjekk om du har rosascea. Med riktige produkter kan du lindre mye av dette Anonymkode: d0795...f88 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gå til hudlege og sjekk om du har rosascea. Med riktige produkter kan du lindre mye av dette Anonymkode: d0795...f88 Ja får vel bestille en time til henvisning Anonymkode: edcb4...59a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Det som forresten også er grunnen til at jeg ønsker å få det vekk er at de få gangene jeg har gått uten sminke blant familie eller min manns familie, så smeller det fra en eller annen at : oi nå har du klart å bli solbrent ja! Husk å smør deg... Anonymkode: edcb4...59a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Sø på nettet på Medical Medium rosacea og acne. Anonymkode: e621f...0a2 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Niacinamid Anonymkode: d7500...ffb 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 Hvorfor har du gått med dette så lenge? Ta en tur til hudlege, gå på Aleris for eksempel. Ikke ta det gjennom vanlig lege, eventuell henvisning tar tid. Du har muligens rosacea, og da kan det være nødvendig med profesjonell hjelp. Bestill time denne uken og se så frem til en bedre hudhelse:) Anonymkode: d43cf...ec8 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #8 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Sø på nettet på Medical Medium rosacea og acne. Anonymkode: e621f...0a2 Hm, ja, engler har jo generelt fin hud. Hvilken engel anbefaler du å spørre? De snakker vel til alle, og ikke bare til dem som tar seg betalt for det? Anonymkode: 13ff9...26a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #9 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor har du gått med dette så lenge? Ta en tur til hudlege, gå på Aleris for eksempel. Ikke ta det gjennom vanlig lege, eventuell henvisning tar tid. Du har muligens rosacea, og da kan det være nødvendig med profesjonell hjelp. Bestill time denne uken og se så frem til en bedre hudhelse:) Anonymkode: d43cf...ec8 Har vært hos hudlege før som ikke gjorde noen ting med saken, han sa det ikke var noe å gjøre Anonymkode: edcb4...59a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #10 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hm, ja, engler har jo generelt fin hud. Hvilken engel anbefaler du å spørre? De snakker vel til alle, og ikke bare til dem som tar seg betalt for det? Anonymkode: 13ff9...26a Engler? Skjønner ikke hva du babler om. La oss heller høre fra noen som faktisk har fått hjelp med rosacea ved å implementere rådene hans: https://journeytoglow.com/jtg-56-natural-cure-rosacea-the-medical-medium-protocol-celery-juice-with-eva-straub/ https://thefreespiritfoodie.com/blog/medical-medium-rosecea-treatment Anonymkode: e621f...0a2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #11 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor har du gått med dette så lenge? Ta en tur til hudlege, gå på Aleris for eksempel. Ikke ta det gjennom vanlig lege, eventuell henvisning tar tid. Du har muligens rosacea, og da kan det være nødvendig med profesjonell hjelp. Bestill time denne uken og se så frem til en bedre hudhelse:) Anonymkode: d43cf...ec8 Bor i Volda og er ikke akkurat mye å velge mellom av leger og sånt her heller Anonymkode: edcb4...59a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #12 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Engler? Skjønner ikke hva du babler om. La oss heller høre fra noen som faktisk har fått hjelp med rosacea ved å implementere rådene hans: https://journeytoglow.com/jtg-56-natural-cure-rosacea-the-medical-medium-protocol-celery-juice-with-eva-straub/ https://thefreespiritfoodie.com/blog/medical-medium-rosecea-treatment Anonymkode: e621f...0a2 Du vet at Medical Medium er basert på åpenbaringer fra engler, ikke sant? Så da kan man jo like gjerne spørre dem direkte. Trenger ikke sjarlataner for sånt. Det sier vel foresten mister Englevisker også. Anonymkode: 13ff9...26a 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #13 Skrevet 13. desember 2020 Jeg hadde det slik som deg i mange år, visste seg at jeg hadde Rosacea fikk jeg vite av hudlegen i en alder av 40 år. Det som har hjulpet meg mye er å vite at det er visse triggere i diverse mat/drikke og værforhold, samt produkter med Niacinamide fungerer veldig godt for huden min. Blant annet The Ordinary 10% Niacinamide & Zinc 1%. Ettersom den er utrolig rimelig er det verdt ett forsøk. Av hudlegen fikk jeg en krem som heter Finacea som også fungerer godt, men den trenger jeg nesten ikke mer. Anonymkode: df093...659 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #14 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet at Medical Medium er basert på åpenbaringer fra engler, ikke sant? Så da kan man jo like gjerne spørre dem direkte. Trenger ikke sjarlataner for sånt. Det sier vel foresten mister Englevisker også. Anonymkode: 13ff9...26a Nei det har han aldri sagt, tydelig at du ikke vet en tøddel om det du snakker om. Anonymkode: e621f...0a2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #15 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei det har han aldri sagt, tydelig at du ikke vet en tøddel om det du snakker om. Anonymkode: e621f...0a2 Det er jo fra engler/ånder han får kunnskapen sin fra. (Ikke meg du siterte da men) Jeg følger en del råd fra han selv, men kjenner at det ånde greiene byr meg imot😅 Anonymkode: 528e3...b5f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #16 Skrevet 13. desember 2020 Det kan høres ut som rosacea. Ring legevakt/legesenter og be om å få en resept på Finacea. Den virket veldig bra på meg. Anonymkode: c9dfb...a42
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #17 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er jo fra engler/ånder han får kunnskapen sin fra. (Ikke meg du siterte da men) Jeg følger en del råd fra han selv, men kjenner at det ånde greiene byr meg imot😅 Anonymkode: 528e3...b5f Nei det er ikke engler/ånder, ingen som har lest ordentlig skjønner jeg. Anonymkode: e621f...0a2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #18 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det kan høres ut som rosacea. Ring legevakt/legesenter og be om å få en resept på Finacea. Den virket veldig bra på meg. Anonymkode: c9dfb...a42 Man ringer ikke legevakt for rosacea. Anonymkode: 2fccf...1b0 4
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #19 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Man ringer ikke legevakt for rosacea. Anonymkode: 2fccf...1b0 😂 Anonymkode: d7500...ffb
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #20 Skrevet 14. desember 2020 Du trenger azelaic acid, som finnes f.eks. i Finacea som nevnt over her, må fås på resept, så ta en tur til legen. Tar en stund før den virker, men den virker. Lykke til! Anonymkode: 7e49c...21d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå