AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Fant idag ut at han helt i starten av forholdet har sendt sitt hotellrom til en av sine kvinnelige ansatte. Og emojien 🤪 etter romnr. Han gjorde dette når vi hadde vært sammen i 2 mnd, og sier ingenting skjedde mellom de. At han gjorde det på tull og det var ment som en spøk. Siden dette vet jeg de har hatt kontakt på snap, men i all hovedsak som venner. Men hvordan skal jeg forholde meg til dette? Jeg sliter i utgangspunktet med å stole på folk, og jeg har blir lurt og såret i tidligere forhold. Vi har nå vært sammen i 1,5 år og har det veldig fint sammen. Men det at han har gjort noe slikt i starten av forholdet gjør meg helt ødelagt. Hva gjør jeg? Skal jeg stole på han? Skal jeg avslutte? Han sier jeg skal stole på han, men nå vet jeg virkelig ikke hva jeg tenker eller føler.. Anonymkode: 0f99a...79e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Til sine ANSATTE? Nei, dette ville vært over og ut for min del. Én ting er å være litt betatt eller komme med en teit spøk, men sånt sender man ikke til folk man har ansatt. Anonymkode: b8a9e...79d 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 "En av sine ansatte"? Man sender ikke slike meldinger til sine ansatte! Da må du spørre deg om du 1) vil være sammen med en som synes det er greit å drive med slike metoo-aktige aktiviteter. 2) Om du synes slik oppførsel er greit må du bestemme deg for om du kan leve med usikkerheten på om det var fleip eller ikke. Anonymkode: 5a0b1...77d 4
Line1 Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Hei. Skjønner usikkerheten din. Her tenker jeg det trengs mer informasjon. 1. Har du mulighet til å finne ut hvordan denne spøken egentlig var? Kan du spørre henne, den ansatte? Selv om at det er stor sannsynlighet for at hun ikke ville være ærlig mot deg om det ikke endte uskyldig. Kjenner du noen andre på den jobben som du kan høre med om vet noe? Da må du vite at denne personen er lojal mot deg og ikke går videre med det. 2. Hvordan fikk du greie på dette? Fortalte han det til deg eller oppdaget du det selv? 3. Pleier han å sende snapper med andre damer, inkludert andre kollegaer? Er det hans form for humor å spøke slik? 4. Skjuler han innholdet i snappene for deg? Det kan være et viktig tegn. Hvis du er åpen og ærlig og sier du er usikker og trenger trygghet, kan han da la deg få lese Snap og meldinger fra henne? Si det er for å legge fra deg din usikkerhet. Ikke vær anklagende eller dømmende før du vet mer, kun åpen. Du trenger å vite mer. Lykke til! 1
WonderWomaan Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 GulSitron skrev (4 minutter siden): Rødt flagg. Dette!!!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 Æsj..... reagerer som de andre her mest på at du er sammen med en mann som sender sånt til ansatte. Tull eller ikke- sånt gjør man bare ikke. Rett og slett kvalmt Anonymkode: 436a0...50c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 23 hours ago, AnonymBruker said: Siden dette vet jeg de har hatt kontakt på snap, men i all hovedsak som venner. Og dette her reagerer jeg også på. Hatt kontakt på Snap, men mest som venner? 😂 Skulle da bare mangle, han er da sammen med deg? 😂 Anonymkode: 436a0...50c
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Ts her igjen. Har snakket masse med han om dette nå. Har sagt at jeg verken synes det er ok at han sender slike mld til andre kvinner, eller at en sjef har slik kontakt med noen av sine ansatte. Han innrømmer at han har vært litt for "vennlig" med henne, at han og sier han forstår usikkerheten min. Han sier han skal avstå fra slik kontakt med henne, både for han er hennes sjef, men også for at jeg som kjærest ikke liker det. Han viste meg at mld var sendt kl 1930 ish på kvelden. At de kun skulle møtes på rommet før de, og flere ansatte, gikk ut for å spise middag. Hadde vært over mellom oss om mld var sendt kl 4 på natta liksom. Har faktisk snakket med henne også om dette. Måtte ha svar fra begge parter. Og hun sier det ikke har vært noe flørting eller ble jeg skal bekymre meg for. Samme som han sier. De hadde sikker uansett sagt dette om de faktisk hadde gjort noe, men jeg velger å stole på han.. Jeg elsker han, og vet han er en snill sjef som er venn med mange av sine ansatte. Både kvinnene og mennene. Jeg føler jeg har fått sagt klart ifra at slik kontakt med andre damer ikke er ok når han er i forhold med meg. Han kan selvfølgelig ha jentevenner, men det er ikke ok om han inviterer andre kvinner på sitt hotellrom!! Heller ikke kl 1930 på kvelden.. Da kan de om så møtes i resepsjonen å gå sammen derifra til resuranten.. Anonymkode: 0f99a...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå