Gjest Ambivalent valent Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Kjæresten min og jeg har vært sammen i neste to år. Forholdet har ikke vært problemfritt, vi har begge litt tung baggasje, men har hatt et forhold preget av stor grad av åpenhet. Men et mønster har tidvis skapt problemer for oss. For selv om han er veldig åpen om noen ting, låser det seg helt om jeg ønsker å snakke oss ut av problemer eller konflikter vi kan ha. Da kan han bli oppfarende, nekte å snakke eller i verste fall bare stikke av. Dette har skjedd flere ganger. Nå, etter en i mine øyne ikke så veldig stor konflikt for en ukes tid siden, er han bare helt borte. Han tar ikke telefonen, svarer ikke på meldinger, og har dratt til leiligheten min og henta mange av tingene sine når han visste at jeg var på jobb. Jeg har sendt meldinger med ønske om en prat, finne ut hvorfor han føler han må bort osv, men som sagt- ingen respons. Jeg blir redd, fortvila og sint. En ting er et eventuelt brudd, en annen ting er å bare forsvinne. Og dette er en mann på 54 år, ikke 17. Noen med lignende erfaring? Forslag til hva dere eventuelt gjorde? Ga dere f? Fikk dere til i alle fall en slags dialog? Vh. litt rådvill
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Det beste er å bare la han hente alle tingene sine og la han dra. For det er jo det han viser at han ønsker. Sånn er det bare for noen. Anonymkode: d8c0c...120 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Ville tolka manglende kontakt og å hente tingene sine som et brudd. Anonymkode: 4a893...399 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Høres jo ut som at det er slutt da hvis han ikke svarer og har henta tingene sine. Slutt å skrive til han, og anta at et er over. Du fortjener bedre rett og slett. Ikke vurder å ta han tilbake en gang, dette er bare svært dårlig gjort. Eventuelt skriv at "neste lørdag setter jeg resten av tingene dine på trappa kl 12. Farvel". Anonymkode: 055d1...629 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Dette er nok en mann som skyr konflikter og ikke tar ansvar. Tror neppe det er lett å få han til å forandre seg da han er over 50. Vil du fortsatt ha han som kjæreste må du nok leve med oppførselen hans. Anonymkode: 2b72b...e0a 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 Dette forholdet er tydeligvis slutt for hans del. Håper du også klarer å se det, og komme deg videre og heller treffe en ordentlig MANN. Anonymkode: ad6eb...7c5 2
Gjest Ambivalent valent Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det beste er å bare la han hente alle tingene sine og la han dra. For det er jo det han viser at han ønsker. Sånn er det bare for noen. Anonymkode: d8c0c...120 Det er mulig han bare ønsker å gjøre det slutt, men det vil han ikke svare på. Og han har gjort dette to ganger før med meg, og kommet tilbake. Jeg har snakket med datteren hans, som sier at det er slik han har gjort før også, om han strever mednoe, men at han er konstruktiv igjen når han har kommet tilbake. Men det som gjør mest vondt er totalt mangel på kontakt. Jeg har vært gjennom flere brudd i livet, er over 50 selv, men aldri opplevd at noen man bor sammen med, og planlegger bryllup med, bare plutselig blir borte etter en relativt liten konflikt som jeg trodde vi hadde landa.
Gjest Ambivalent valent Skrevet 14. desember 2020 #8 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette forholdet er tydeligvis slutt for hans del. Håper du også klarer å se det, og komme deg videre og heller treffe en ordentlig MANN. Anonymkode: ad6eb...7c5 Jeg jobber med saken, og bruker tida på å kjenne virkelig etter på om dette er noe jeg kan leve med. Han har gjort det samme to ganger før, og kommet tilbake igjen. Han har noen skjeletter i skapet som kan dukke opp. Men denne gangen kom det så brått på. Vi snakket om bryllupet vårt (til sommeren) i helga. Mandag hadde vi en liten konflikt egentlig men den berørte tydeligvis noe dypere i han enn han sa til meg. I helga holdt han lenge rundt meg og sa at han var så takknemlig for at jeg er så snill mot han. Så at en så liten tue velter et så stort lass er veldig vondt nå. Reaksjonen står så lite i forhold til den tilsynelatende situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #9 Skrevet 14. desember 2020 Ambivalent valent skrev (21 minutter siden): Det er mulig han bare ønsker å gjøre det slutt, men det vil han ikke svare på. Og han har gjort dette to ganger før med meg, og kommet tilbake. Jeg har snakket med datteren hans, som sier at det er slik han har gjort før også, om han strever mednoe, men at han er konstruktiv igjen når han har kommet tilbake. Men det som gjør mest vondt er totalt mangel på kontakt. Jeg har vært gjennom flere brudd i livet, er over 50 selv, men aldri opplevd at noen man bor sammen med, og planlegger bryllup med, bare plutselig blir borte etter en relativt liten konflikt som jeg trodde vi hadde landa. Dattera si kan man ikke slå opp med, men her tror jeg du må konkludere at han enten ikke ønsker forholdet eller har problemer som ikke er forenelig med et forhold. Anonymkode: 4a893...399 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå