AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Hvert eneste år ser jeg The Holiday og Hjelp det er juleferie lille julaften, men nå har jeg oppdaget (på tvguide) at The Holiday sendes 20 desember, og Hjelp det er juleferie sendes kun på C more first den 21 desember. Jeg har ikke C more first, så da er det første året så lenge jeg kan huske at jeg ikke får sett Hjelp det er juleferie på tv lille julaften! 😮 Jeg vet jo det er mulig å se på internett sikkert, men det er jo ikke det samme? Foreldrene mine har en gammel TV med få kanaler, så kan ikke koble den til PC heller. Jeg må vel bare se om jeg får kjøpt filmene på DVD, gla jeg oppdaget det nå så jeg har tid til å bestille filmene på nett.. Andre der ute som er avhengig av å se Hjelp det er juleferie og The holiday lille julaften? Anonymkode: fb2a6...b1a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Jeg bruker å se, Hjelp det er juleferie, i løpet av jula. I år blir det sett på TV2 Sumo. Anonymkode: bd47b...f15
Arkana Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Jeg vil gjerne også se The Holiday, Love Actually og Hjelp det er juleferie. De to første har jeg kjøpt på DVD så kan sees når som helst (det satte jeg veldig pris på det året den ene av dem ikke ble sendt før lille julaften) og Hjelp det er juleferie har de på Netflix.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Jeg har sett The Holiday på kvelden lille julaften i mange år, og skal det i år også. Den ligger på Viaplay om du har det. Kan lastes ned på forhånd. Anonymkode: fa8a0...35a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå