Diana Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Dere med eldre barn. Hva finner dere på i helgene? Mine gutter på 9,11 og 13 vil helst bare sitte inne hele helgen og spille eller se tv/serie/film. Da spesielt de på 11 og 13. Jeg synes ingenting om at de skal sitte på skjerm fra de står opp til de legger seg. Og det går de heller ikke lov til. Men jeg synes det er vanskelig å finne noe å gjøre. Alt koster penger, og nå er jo også alt stengt ned
Arkana Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Vi pleier å ha filmkveld på lørdagene og på søndagene drar vi alltid ut en tur på dagtid. Om sommeren drar vi gjerne til stranden å bader. Nå i disse tider går det mest i sykkeltur eller en vanlig gåtur (kanskje bor du et sted med snø og kan ake/gå på ski), evt fisketur o.l. Vi spiller en del brettspill sammen også. Det blir mest skjerm utenom disse aktivitetene, men så lenge de er med på familieaktiviteter synes jeg det er greit at de styrer fritiden sin selv.
GammelKaktus Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 I helgene så går det i gaming og besøk. Før pandemien så pleide vi alltid å ta en tur til byen på lørdagen for litt shopping og spise ute..nå dropper vi det for det blir bare stress med å holde avstand på en lørdag. Så vi bestiller på lørdagen og har filmkveld. Ja og så gamer vi litt sammen og selv om vi har litt forskjellige preferanser. Og er jeg heldig gidder han å ta en pokemon tur og to med meg i løpet av helgen. 😄
Matas Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Anbefalte innlegg