AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Besøker kjæresten noen ganger i uka når han ikke har tidligvakt, han liker å sove til han våkner da og det varierer VELDIG. Ofte våkner han før meg og sniker seg ut, vekker ikke meg. Noen ganger våkner jeg og står opp til ham, andre ganger så vekker han meg, og da er han sur fordi jeg har sovet vekk morgenen. Jeg prøvde å sette på vekkerklokke til et ok tidspunkt, sånn 9-10 og da hadde han fått sove lenger enn vanlig og ble vekket av vekkerklokka og han var suuuur. Jeg føler meg fastlåst, liksom sånn "våkn opp a, skal du sove til i morgen?" Jeg prøver å si at du kunne jo vekket meg før, da sier han at du sov så tungt at han ikke gadd og det så ut som jeg trengte det. Hva gjør dere andre kjærester? Anonymkode: 1ce78...12e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Vi snakker sammen. Spør han på kvelden hva planen er for morgendagen. For eksempel kan dere avtale at begge står opp 09.30 uansett. Anonymkode: 4b60a...ef6 5
Taluno Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Er det noen ganger han ikke er sur på morgenen da? 3
Apekatten Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 (endret) Virker nesten som han bare er morgengretten og det blir galt uansett hva du gjør. Snakk med han om dette, så kan dere finne en løsning som begge blir fornøyd med. Endret 13. desember 2020 av Apekatten 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Si at du sover så lenge du vil, og at hvis han er sur, så kan han holde seg for seg selv. Hadde ikke giddet å overnatte hos noen som var så morgengretten Anonymkode: dac37...84e 1
bundaberg Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Dere bør jobbe mer med kommunikasjon.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 SNAKK SAMMEN. dere må få frem i klartekst hvordan dere tenker at en god morgen for dere begge kan bli. Anonymkode: 5b20f...5f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå