Gå til innhold

Barnehageregning Oslo kommune

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Har ikke fått barnehageregningen for desember enda. Er det noen andre som ikke har fått den? Liker ikke å ha store utgifter hengende Iver meg, sp skulle gjerne ha fått pengene ut av konto snart. 

Anonymkode: 4f858...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, den går på avtalegiro. Jeg sjekket imidlertid fakturaen innlogget på Oslo kommunes hjemmesider, og der lå den jammen meg - med forfallsdato tidlig i desember🤦🏻‍♀️ Aner ikke hvor noe har gått galt, men flere andre som har opplevd samme denne måneden. Logg deg inn, der ligger den. 

Anonymkode: 5af78...d98

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Samme her, den går på avtalegiro. Jeg sjekket imidlertid fakturaen innlogget på Oslo kommunes hjemmesider, og der lå den jammen meg - med forfallsdato tidlig i desember🤦🏻‍♀️ Aner ikke hvor noe har gått galt, men flere andre som har opplevd samme denne måneden. Logg deg inn, der ligger den. 

Anonymkode: 5af78...d98

Jeg får sjekke igjen! Ligget inn og sjekket på lørdag, da lå det ingen ting inne der, men kanskje den har kommet nå :)  mener der har skjedd en gang tidligere også, da gikk den i glemmeboka, og jeg mottok ingen faktura før jeg plutselig fikk purring. 

Anonymkode: 4f858...f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...