AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Hei! Har ikke fått barnehageregningen for desember enda. Er det noen andre som ikke har fått den? Liker ikke å ha store utgifter hengende Iver meg, sp skulle gjerne ha fått pengene ut av konto snart. Anonymkode: 4f858...f82
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Samme her, den går på avtalegiro. Jeg sjekket imidlertid fakturaen innlogget på Oslo kommunes hjemmesider, og der lå den jammen meg - med forfallsdato tidlig i desember🤦🏻♀️ Aner ikke hvor noe har gått galt, men flere andre som har opplevd samme denne måneden. Logg deg inn, der ligger den. Anonymkode: 5af78...d98
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Samme her, den går på avtalegiro. Jeg sjekket imidlertid fakturaen innlogget på Oslo kommunes hjemmesider, og der lå den jammen meg - med forfallsdato tidlig i desember🤦🏻♀️ Aner ikke hvor noe har gått galt, men flere andre som har opplevd samme denne måneden. Logg deg inn, der ligger den. Anonymkode: 5af78...d98 Jeg får sjekke igjen! Ligget inn og sjekket på lørdag, da lå det ingen ting inne der, men kanskje den har kommet nå mener der har skjedd en gang tidligere også, da gikk den i glemmeboka, og jeg mottok ingen faktura før jeg plutselig fikk purring. Anonymkode: 4f858...f82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå