AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Er i følge 28dagers syklus 9+0 i dag. Oppdaget for et par timer siden blod på toalettpapiret og jeg tror jeg har litt ubehag i livmor. Er litt forstoppet, så usikker om det er tarm eller livmor.. Men jeg tror kanskje det er svakt fra livmor. Jeg trodde virkelig dette skulle gå fint denne gangen. Mistet i juli, da kom fleste blødning i uke 5. Blir helt ødelagt om dette skjer igjen.. Sist begynte blødning på bursdagen min, og nå skal jeg kanskje gå igjennom det igjen i julen?! I tillegg er en av venninnene mine også gravid.. Men termin veldig tett til meg.. For et mareritt 😭😭😭 Har time hos Volvat på torsdag til tidlig UL.. Vet ikke om jeg skal ringe i morgen og prøve å få time før.. 😥 Anonymkode: ef66b...4d0
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Første * blødning i uke 5 forrige gang.. Anonymkode: ef66b...4d0
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Veldig vanlig å blø smått gjennom svangerskapet. Om det er lite så er det mest sannsynlig ufarlig. Men om det blir mer og kraftigere. Pluss smertefullt så dra til legevakten. Har du hvert på noe tidlig ultralyd hittil? Anonymkode: 65cdd...08c
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig vanlig å blø smått gjennom svangerskapet. Om det er lite så er det mest sannsynlig ufarlig. Men om det blir mer og kraftigere. Pluss smertefullt så dra til legevakten. Har du hvert på noe tidlig ultralyd hittil? Anonymkode: 65cdd...08c Ingen kontroller eller UL hittil. Bare hatt mer symptomer enn tidligere, kvalme, sykt såre nipler, kjent strekninger i livmor region jevnlig, forstoppelse, trøtt og endel slike vanlige symptomer.. Så følte virkelig at alt var bra 🙄 Anonymkode: ef66b...4d0
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 45 minutter siden, AnonymBruker said: Er i følge 28dagers syklus 9+0 i dag. Oppdaget for et par timer siden blod på toalettpapiret og jeg tror jeg har litt ubehag i livmor. Er litt forstoppet, så usikker om det er tarm eller livmor.. Men jeg tror kanskje det er svakt fra livmor. Jeg trodde virkelig dette skulle gå fint denne gangen. Mistet i juli, da kom fleste blødning i uke 5. Blir helt ødelagt om dette skjer igjen.. Sist begynte blødning på bursdagen min, og nå skal jeg kanskje gå igjennom det igjen i julen?! I tillegg er en av venninnene mine også gravid.. Men termin veldig tett til meg.. For et mareritt 😭😭😭 Har time hos Volvat på torsdag til tidlig UL.. Vet ikke om jeg skal ringe i morgen og prøve å få time før.. 😥 Anonymkode: ef66b...4d0 Sender deg en klem ❤️ Det kan være en ufarlig blødning fra såre slimhinner, for eksempel. Men ultralyd er det eneste som kan gi svar... Usikker om det er lurt å måle hCG, fordi stigningen i uke 9 går saktere. Jeg ville ringe i morgen og prøve å få time så raskt som mulig. Anonymkode: 9f835...8f1 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ingen kontroller eller UL hittil. Bare hatt mer symptomer enn tidligere, kvalme, sykt såre nipler, kjent strekninger i livmor region jevnlig, forstoppelse, trøtt og endel slike vanlige symptomer.. Så følte virkelig at alt var bra 🙄 Anonymkode: ef66b...4d0 Har du blødd mye eller var det bare litt i stad på papiret? Jeg hadde bestilt ultralyd i morgen, så slipper du å bekymre deg. Anonymkode: 65cdd...08c
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du blødd mye eller var det bare litt i stad på papiret? Jeg hadde bestilt ultralyd i morgen, så slipper du å bekymre deg. Anonymkode: 65cdd...08c Bare på papiret.. Jeg ser om det kommer mer i dag og i morgen så bestiller jeg time til tirsdag.. Anonymkode: ef66b...4d0
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #8 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare på papiret.. Jeg ser om det kommer mer i dag og i morgen så bestiller jeg time til tirsdag.. Anonymkode: ef66b...4d0 Om det bare er bittelitt hadde jeg ikke bekymret meg, men greit å få det sjekket Anonymkode: 65cdd...08c 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #9 Skrevet 13. desember 2020 Får jeg evt noe offentlig om jeg ringer legen min, eller må jeg gå privat om jeg ønsker en ultralyd? Noen som vet 😬 Anonymkode: ef66b...4d0
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #10 Skrevet 13. desember 2020 Samme skjedde med meg, litt blod da jeg var på do, brun utflod i dagene etter. Var MA Anonymkode: e0890...eaf
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #11 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme skjedde med meg, litt blod da jeg var på do, brun utflod i dagene etter. Var MA Anonymkode: e0890...eaf 😭😭😭 Uff ja. Er vel det eller SA jeg får beskjed om. Tror jeg booker time til imorgen hos Volvat Anonymkode: ef66b...4d0
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #12 Skrevet 13. desember 2020 27 minutter siden, AnonymBruker said: 😭😭😭 Uff ja. Er vel det eller SA jeg får beskjed om. Tror jeg booker time til imorgen hos Volvat Anonymkode: ef66b...4d0 Eller så kan det gå helt fint. Lykke til! Anonymkode: e0890...eaf
Amatariel Skrevet 13. desember 2020 #13 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får jeg evt noe offentlig om jeg ringer legen min, eller må jeg gå privat om jeg ønsker en ultralyd? Noen som vet 😬 Anonymkode: ef66b...4d0 Ja, om du har en grei lege så skal det ikke være noe problem å bli sendt på sykehuset for UL ganske så raskt! Ring i morgen og si at du har blødd litt og er veldig bekymret Jeg har blitt sendt ned dit på dagen da flere ganger. Må nok vente veldig lenge på venterom for å komme inn, men det blir i alle fall på dagen. Håper håper det er helt uskyldig for deg! Vet i motsatt fall hvordan du har det, mistet selv i uke 9 i august. Fryktelig tungt
Maleficenta Skrevet 13. desember 2020 #14 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er i følge 28dagers syklus 9+0 i dag. Oppdaget for et par timer siden blod på toalettpapiret og jeg tror jeg har litt ubehag i livmor. Er litt forstoppet, så usikker om det er tarm eller livmor.. Men jeg tror kanskje det er svakt fra livmor. Jeg trodde virkelig dette skulle gå fint denne gangen. Mistet i juli, da kom fleste blødning i uke 5. Blir helt ødelagt om dette skjer igjen.. Sist begynte blødning på bursdagen min, og nå skal jeg kanskje gå igjennom det igjen i julen?! I tillegg er en av venninnene mine også gravid.. Men termin veldig tett til meg.. For et mareritt 😭😭😭 Har time hos Volvat på torsdag til tidlig UL.. Vet ikke om jeg skal ringe i morgen og prøve å få time før.. 😥 Anonymkode: ef66b...4d0 ❤️
Maleficenta Skrevet 13. desember 2020 #15 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme skjedde med meg, litt blod da jeg var på do, brun utflod i dagene etter. Var MA Anonymkode: e0890...eaf Meg også begynte med brun utflod. Endte opp i fossblødning. Jeg visste det var sa før det starta å blø skikkelig da jeg var hos legen og tok hcg prøve som var alt for lav
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #16 Skrevet 13. desember 2020 Glemte å nevne. Men to av mine venninner blødde også før 12 uker. Gikk veldig fint med barnet. Var ikke farlig. Anonymkode: 65cdd...08c 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #17 Skrevet 14. desember 2020 Jeg fikk time hos gynekolog for ultralyd i mitt første svangerskap uten problemer da jeg blødde litt. Fastlegen henviste meg og jeg fikk komme samme dag. Bare ikke underdriv bekymringen din. Har du hatt samleie i tiden før blødningen begynte? Jeg var plaget med ekstra svake slimhinner i svangerskapet og blødde lett. En gang så mye at jeg hylgråt i 3 timer til jeg fikk komme til ultralyd og så at alt var i orden, var sikker på at det gikk galt. Anonymkode: 2b28c...2f3 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #18 Skrevet 14. desember 2020 TS her. Akkurat vært hos Volvat. Alt så heldigvis bra ut ❤️ pjuh. Anonymkode: ef66b...4d0 14
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #19 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg fikk time hos gynekolog for ultralyd i mitt første svangerskap uten problemer da jeg blødde litt. Fastlegen henviste meg og jeg fikk komme samme dag. Bare ikke underdriv bekymringen din. Har du hatt samleie i tiden før blødningen begynte? Jeg var plaget med ekstra svake slimhinner i svangerskapet og blødde lett. En gang så mye at jeg hylgråt i 3 timer til jeg fikk komme til ultralyd og så at alt var i orden, var sikker på at det gikk galt. Anonymkode: 2b28c...2f3 Ingen sameie nei, ikke vært form til det 😅🤮🤮 men styrte på i dusjen med 4åringen som IKKE ville dusje.. Kanskje det kan ha gjort utslag på noe? Stod lenge oppreist og mye opp og ned og bøye seg etc.. Har som regel lagt siste ukene da jeg har vært endel dårlig 😬 Alt så heldigvis bra ut på ultralyd. Var hos Volvat. Fikk time kl 8 om morningen 😅 Anonymkode: ef66b...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå