Gå til innhold

Stemoren min har et bedre forhold til meg enn min ekte mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på stemoren min som om hun var min mor, hun bryr seg oppriktig om meg om skole etc, hun har vært i livet mitt siden jeg var 6-7 år og jeg er nå 20 år og student. Hun sender ofte meldinger til meg og hører med meg hvordan det går, når jeg kommer hjem igjen, at jeg er savnet etc. Veldig hyggelig person og heldig jeg er som har en slik person i livet mitt. Da jeg var yngre og ikke gjorde det så bra på prøver eller slet med et fag var hun oppe sen med meg og hjalp meg å øve. Hvis det var noe som skjedde på skolen så tok hun det alvorlig og gikk dit og snakket med dem selv akkuratt som om jeg var hennes barn ❤️ Jeg setter veldig pris på henne! 

Frem til jeg var 13 år så bodde jeg en uke hos far så en uke hos mor. Mamma gadd sjeldent å hjelpe meg på samme måte som min stemor, hun ba meg heller om å lese mer og sette av enda mer tid til å lese. Hvis det var noe som skjedde så tok ikke mamma ting like lett alvorlig, hun var mer vent og hvis det skjer igjen. Mamma har et godt hjerte altså, men stemoren min har blitt mer som min ekte mor da hun har vært mer tilstede for meg enn min biologiske mor. Nå som jeg er student så hører jeg sjeldent fra min ekte mor, hun ringer når jeg har bursdag eller hvis det er noe jeg trenger å vite om. Min ekte mor er en god person og de har nok ulike måter å vise det på ❤️ 

men her er greia hvordan kan jeg få et bedre forhold til min ekte mor? jeg vet nok dette plager henne og det hadde jo vært koselig om vi stod nærmere hverandre. Jeg har prøvd å sende meldinger å bare hørre hvordan det går etc, men da svarer hun veldig kort som at hun er opptatt eller som normalt etc

Anonymkode: cdb92...632

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du er hjemme nå i julen, inviter henne på ting, kafeer, resturanter, julehandel etc

Anonymkode: 66a59...5fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...