Gå til innhold

HJELP til valg av inngangsmasj!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som vil hjelpe oss litt!?

Vi har hele tiden vært bestemt på at vi skal ha Nordraks Purpose INN og Mendelssohns brudemasj UT... Men nå har vil forvillet oss litt, og klarer ikke å bestemme oss for om vi vil ha Purpose inn eller Clarkes Trumpet Tune inn!!! :roll:

Noen meninger!??

Sitter her og skriver mail til menighetskontoret for å avklare, og det haster litt...så jeg setter pris på alles meninger! Må bare la det avgjøre nå!

For de som ikke vet hvilke masjer dette er, kan musikken høres her, under Vigsel og Musikkvalget i menyen til høyre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at min avstemming havnet i en annen tråd... :tristbla: Men det får ikke hjelpe! Svar gjerne begge steder, eller bare STEM!!!

Skrevet

Purpose er jo fantastisk nydelig da :)

Skrevet

...men får jeg det som jeg vil, så skal vi ha mendelsohns inn og purpose ut... håper mannen er enig da!!

Skrevet

Syns begge to er fine jeg!

Men jeg syns kanskje at Clarkes Trumpet passer litt bedre til utgangsmarsjen deres.

Hvis det er sånn at dere liker begge like godt, kan dere jo høre med organisten eller presten i kirken om de har noen tips til hvilken som passer best til orgelet og kirken. Er litt forskjellig hvordan de ulike brudemarsjene låter på forskjellinge orgler. Presten vår var også opptatt av at det var litt helhet i musikkvalget, men det trenge man jo ikke ta hensyn til hvis man ikke vil...

Lykke til med valget i alle fall! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...