Gjest Frøken Dings Skrevet 24. september 2002 #1 Del Skrevet 24. september 2002 Jeg er ganske sint og oppgitt i dag. For et par uker siden sendte jeg inn endel etterbestillinger fra bilder som jeg skulle gi til venner og familie. Det var viktige bilder for meg, bl.a fra familiestevne og dåpen til min sønn. Og nå vet jeg ikke hvor de har tatt veien. Jeg sendte dem nemlig inn til FotoKnudsen, som jeg alltid gjør, men de har ikke registrert at de har kommet inn. Dumme dumme dumme meg som sendte slike viktige negativer i posten!! :x Er det noe vits i å ta en telefon til posten mon tro? Er det i det hele tatt noe de kan gjøre? Spore opp på en eller annen måte? Det aller verste er at alle de potensielle takkekortene fra dåpen er borte. Jepp, det er et lite problem i den store sammenheng. Men utrolig leit akkurat nå... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ravna Skrevet 24. september 2002 #2 Del Skrevet 24. september 2002 ville tatt en telefon jeg. kanskje bildene dine ligger et sted og at adressene er blitt uleselige, eller at de har kilt seg fast et sted i postbilene, havnet i feile grinder, ramlet ut av posen, osv. hvis du melder i fra er de iallefall obs på at noe er mistet, og kan kanskje spore det opp for deg. kanskje ligger filmene dine bare og venter på at noen skal melde seg? håper du finner dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 24. september 2002 #3 Del Skrevet 24. september 2002 Den var kinkig du, skikkelig ergelig kan jeg tenke meg. Brukte du en slik fotopose der du river av en liten kvittering. Kanskje nummeret på den eventuellt kan hjelpe som en referanse. Har bare erfaring med bortkommende pakker, men da har jeg hatt pakkenummer skik at de op posten kan sjekke hvor i systemet pakken ble registret sist. Funka det, pakken dukka opp etterhvert. Må bare ønske deg lykke til, skal krysse fingrene for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå