Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tredje verdensproblem, I know. Men jeg har alltid hamstret ZO liprebuild. Nå får jeg ikke tak i den noe steder (hudpleieren min sa de skulle endre formula og at den var ute av stock nå og kanskje ikke kom tilbake..). Jeg synes den leppekremen er perfekt; trenger kun å bruke når jeg legger meg for å unngå tørre lepper + stimulerer en viss plump. Utrolig drøy! 
Uansett. Noen som kan foreslå et alternativ? Nettopp brukt opp skinceuticals sin og den var tynn, måtte påføres ofte og absolutt ikke drøy. Ei heller effektiv mtp at jeg nå har tørre lepper. Gidder ikke bruke mye penger på en middelmådig greie. 
Tar veldig gjerne imot tips vedr andre produkter, dyre som billige :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare si noe som ikke har noe med saken å gjøre, men kan være du takker meg senere :P :

Det heter I-landsproblem, ikke tredje verdensproblem.

Tredje verden er de fattige som faktisk har ekte problemer. Vi som leter etter gode leppebalsamer har I-lands/første verdensproblemer :) 

Jeg er for øvrig veldig glad i LipSmart! Jeg vil ikke si den gir veldig mye fukt, men den gjør bare leppene veldig pene og myke og plumper litt.

Har jeg veldig tørre lepper så bruker jeg mer sånn kjempefeite kremer fra apoteket, cicaplast og decubal og sånt. Da er det ikke for at det skal se så fint ut, mer sånn jeg smører et tykt lag med om natten sånn at jeg våkner med myke lepper. Hyaluronsyre fungerer også til dette.

Anonymkode: 99003...0bb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Må bare si noe som ikke har noe med saken å gjøre, men kan være du takker meg senere :P :

Det heter I-landsproblem, ikke tredje verdensproblem.

Tredje verden er de fattige som faktisk har ekte problemer. Vi som leter etter gode leppebalsamer har I-lands/første verdensproblemer :) 

Jeg er for øvrig veldig glad i LipSmart! Jeg vil ikke si den gir veldig mye fukt, men den gjør bare leppene veldig pene og myke og plumper litt.

Har jeg veldig tørre lepper så bruker jeg mer sånn kjempefeite kremer fra apoteket, cicaplast og decubal og sånt. Da er det ikke for at det skal se så fint ut, mer sånn jeg smører et tykt lag med om natten sånn at jeg våkner med myke lepper. Hyaluronsyre fungerer også til dette.

Anonymkode: 99003...0bb

Ja, herlighet! Du har så rett! Aner ikke hva jeg tenkte på her🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ Ekstremt klar over dette, men surret. Takk for korrigering😊 Fremstår jo som helt idiot her, spesielt mtp konteksten😅

For meg holder det med noe jeg bruker på kvelden, utseende spiller ingen rolle siden jeg skal sove uansett. Hyaluronsyre (utenom injeksjoner) - er det noe å få tak i? Må vel injiseres? LipSmart skal jeg sjekke ut😊 Har ikke ekstremt tørre lepper, men nok til å ønske å finne et produkt som motvirker det. Takk for svar😊😊

• Liker 1
  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Funnet en erstatter?

Anonymkode: caace...c86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...