AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Var på et intervju der lønn ikke ble nevnt. La oss si jeg blir ringt opp, og får beskjed om at jeg har fått jobben. Kan jeg be de om å øke lønnen på telefon dersom den lønna de forteller mener jeg er lavt? Eller er det dumt? Anonymkode: 67365...313
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Ville tatt det opp når du får et evt jobbtilbud skriftlig. Men det spørs hvor du søker. Staten har jo ofte lønnstrinn og da er det lite leder kan gjøre med det Anonymkode: 7d766...7c5
ajarRun Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Man tar jo alltid opp lønn etter tilbud? Intervju - tilbud - forhandling - endelig aksept. Man kan alltid takke ja med forbehold om at man blir enig. Bare butikkjobber på kjipe steder de forteller lønn på intervju. Og da stort sett for de vil skremme bort de som vil ha over tariff. Husk at du må be om mer enn de tilbyr og få de til å svette litt.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Du legge deg langt over gjennomsnittet om du ønsker høy lønn. Anonymkode: bbb14...cbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå