Cleopatra70 Skrevet 13. desember 2020 #1 Del Skrevet 13. desember 2020 Jeg husker ikke hva denne tråden heter, for lang tittel... Den handlet om videre lockdown, borgerlønn, interneringsleire, tvangsvaksinering osv. Hva i denne tråden var det som brøt retningslinjene til forumet? Og du som startet tråden, kan du PM meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 13. desember 2020 #2 Del Skrevet 13. desember 2020 Hei, Jeg tror jeg har funnet frem til tråden du refererer til. Denne ble slettet da den brøt med reglene om opphavsrett og spekulasjoner. Kragebein, adm 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra70 Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 13. desember 2020 Kragebein skrev (46 minutter siden): Hei, Jeg tror jeg har funnet frem til tråden du refererer til. Denne ble slettet da den brøt med reglene om opphavsrett og spekulasjoner. Kragebein, adm Hvilke spekulasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 15. desember 2020 #4 Del Skrevet 15. desember 2020 Cleopatra70 skrev (På 13.12.2020 den 18.50): Hvilke spekulasjoner? Ettersom tråden er slettet vil vi ikke gjengi konkret innhold. Viser til våre retningslinjer: Sitat * Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. Innholdet i tråden ble vurdert til å bryte med denne regelen. Kragebein, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra70 Skrevet 15. desember 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 15. desember 2020 Kragebein skrev (5 timer siden): Ettersom tråden er slettet vil vi ikke gjengi konkret innhold. Viser til våre retningslinjer: Innholdet i tråden ble vurdert til å bryte med denne regelen. Kragebein, adm Jeg trodde dette gjaldt privatpersoner. Om dette skal gjelde samfunnsmessige ting, betyr det at dere kan vurdere hver eneste konspirasjonsteori eller fremtidsspådom til å bryte med reglene. Hvem skulle disse spekulasjonene være skadelig for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå