Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye vet dere  om kvinne helse og kvinnes underliv. Og hvor mye snakker dere om sette med deres parter.

Anonymkode: 395b8...764

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor mye vet dere  om kvinne helse og kvinnes underliv. Og hvor mye snakker dere om sette med deres parter.

Er vel strengt kvinnen sin oppgave å bringe dette på bordet hvis hun har utfordringer som går utover sexlivet i ett forhold. En manna oppgave er å lytte å forstå..men de fleste kvinner tror menn er tankelesere..så derfor blir det cash..

Anonymkode: 67985...6aa

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er vel strengt kvinnen sin oppgave å bringe dette på bordet hvis hun har utfordringer som går utover sexlivet i ett forhold. En manna oppgave er å lytte å forstå..men de fleste kvinner tror menn er tankelesere..så derfor blir det cash..

Men ikke helt det jeg spurte  om. Hva vet dere fra før. Og hadde dere forstått  hva det var .

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

F eks jeg vet mye om det manlig organ og sykdommer.   Og hvordan påvirker lyst og hvordan den funker.  Dette har ingen mann lært  meg men lest og hørt dette blitt forklart.  Og foresten  vil jeg si at menn er faktisk verre på  å fortelle om helse plager.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Rart du ikke har mye nok sex 🙄

Anonymkode: 781be...fe9

Skrevet

Hvor vil du egentlig med dette spørsmålet TS?

• Liker 2
Skrevet

I et forhold har begge parter ansvar for at begge er tilfredsstilt. Ikke rart folk finner andre hvis en av partene ikke leverer. Man skal selvsagt snakke sammen og har man utfordringer som gjør at det i perioder er vanskelig må det respekteres. Men om man ignorerer problemene og ikke snakker sammen går det galt.

Anonymkode: 70782...202

• Liker 1
Skrevet

Noen som ha tips til hvordan man får det igang igjen etter lang tid?   Vet jo noe om kvinners helse og hormoner, men...

Anonymkode: 9a0c8...332

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg føler jeg vet det jeg trenger å vite. Det fikk jeg vite fra min første partner, hvor vi hadde en åpen og god dialog om hvordan ting fungerte og hvordan hun likte det. Mens min nåværende partner blir forbannet bare jeg nevner sex, kjønnsorganer, lyst eller uansett, og har null interesse av å prate med meg om hva som plager henne. Som noen skriver ovenfor, så forventer hun at jeg skal være tankeleser og tolke alt indirekte. Men gud forby hvis jeg ikke skjønner henne eller tolker ting feil. 

Anonymkode: 00cbd...2ac

• Liker 2
Skrevet
UteTilLunch skrev (19 minutter siden):

Hvor vil du egentlig med dette spørsmålet TS?

For å gi et eksempel.  Jeg kjenner et  kjenner et par.  Begge to var mine venner før de ble et par.  Han legger offe ut når han gar fått for mye å drikke hvor slem hun er som ikke gir han blow job og hand job. Når hun ikke fysisk kan ha sex og vil ikke ha noen berørig av underlivet.    Jeg snakker også med henne  hun har et sykdom som gjør huden i underlivet så sårt at noen ganger  blør hun bare ved  å tørke seg.  Hun kan forsatt bli kåt å vill ha sex men er liv redd å blø og få vondt.  Hun vil jo ha sex også men synes det er så urettferdig  for henne  at hun ikke får orgasme  men han har krav på det.   Hun har sakt dette til mannen men har tror ikke på henne.  Han mener det ikke er sant hunden på hans penis er da ikke så sart

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg føler jeg vet det jeg trenger å vite. Det fikk jeg vite fra min første partner, hvor vi hadde en åpen og god dialog om hvordan ting fungerte og hvordan hun likte det. Mens min nåværende partner blir forbannet bare jeg nevner sex, kjønnsorganer, lyst eller uansett, og har null interesse av å prate med meg om hva som plager henne. Som noen skriver ovenfor, så forventer hun at jeg skal være tankeleser og tolke alt indirekte. Men gud forby hvis jeg ikke skjønner henne eller tolker ting feil. 

Vet du om pms tørre slimhinner,  cyser osv ?? Ikke bare sex men helse og sykdommer. Hvor lett noen damer får sopp og urinveisinfeksjon?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet du om pms tørre slimhinner,  cyser osv ?? Ikke bare sex men helse og sykdommer. Hvor lett noen damer får sopp og urinveisinfeksjon?

PMS, tørre slimhinner og urinveisinfeksjoner i alle fall. Men altså, jeg er ingen urolog, og man trenger faktisk ikke vite absolutt alt mellom himmel og jord for å kunne ha sex med en kvinne. 

Vet du hva om skrumppung, prostatabetennelse og ballespreng er og føles ut som? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

PMS, tørre slimhinner og urinveisinfeksjoner i alle fall. Men altså, jeg er ingen urolog, og man trenger faktisk ikke vite absolutt alt mellom himmel og jord for å kunne ha sex med en kvinne. 

Ja vet hva det er. Og smerten er vel  noe av det samme som å føde tipper. Jeg. Høres jævlig vondt ut . Ballespreng er jo blod i ballen som ikke kommer seg ut så det høres ikke behagelig ut.  Vet jo at det ikke kommer av at  man ikke har fått tømt seg men av langvarig  opphisselse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men at det er vondt å ha sex når du har tørre slimhinner uten gode hjelpe midler.  Og dama kan være kåt som fan  med de Men ikke komme pga forlite fukt og friksjon.   Derfor blir Men litt redd sex. Det er mere jobb og ikke lett  å være spontant lengre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men at det er vondt å ha sex når du har tørre slimhinner uten gode hjelpe midler.  Og dama kan være kåt som fan  med de Men ikke komme pga forlite fukt og friksjon.   Derfor blir Men litt redd sex. Det er mere jobb og ikke lett  å være spontant lengre.

Fukt og friksjon kan enkelt løses hvis det er det som uteblir selv om kåtheten er der. Det finnes mange gode glidemiddel for det, både vannbasert og silikonbasert, samt også bruk av kondom kan gjøre friksjonen bedre. Men det hjelper jo lite når du som kvinner ikke deler dette med meg som mann, eventuelt ikke ønsker å prate om det. Og enda verre blir det når du skal fortrenge det fordi du enten skjemmes eller er redd for det. Jeg kan i alle fall ikke forstå eller hjelpe deg så fremt du ikke prater med meg om det. Vi er ikke tankelesere. Og nei, vi vet nok neppe alt om kvinnens underliv, anatomi, smerter og problemstillinger, men la oss i det minste forsøke å forstå når et problem ankommer. Men ofte så trenerer dere problemet, og later som om at menn ikke forstår uansett. Ikke rart man ikke forstår når dere ikke er mer imøtekommende og åpne om det. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er kvinne og jeg kan ikke se at å sette seg ned å snakke om underlivshelse skal lede til mer sex? Det virker mer som en sikker vinner for å få enhver sexlyst hos begge kjønn til å forsvinne som dugg for sola for evig fremtid. 

Anonymkode: 9496f...969

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja vet hva det er. Og smerten er vel  noe av det samme som å føde tipper. Jeg. Høres jævlig vondt ut . Ballespreng er jo blod i ballen som ikke kommer seg ut så det høres ikke behagelig ut.  Vet jo at det ikke kommer av at  man ikke har fått tømt seg men av langvarig  opphisselse.

Forresten, skrumppung har ingenting med smerter å gjøre, så nei, det er faktisk ikke vondt i det hele tatt. Noen ganger kan det være godt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er kvinne og jeg kan ikke se at å sette seg ned å snakke om underlivshelse skal lede til mer sex? Det virker mer som en sikker vinner for å få enhver sexlyst hos begge kjønn til å forsvinne som dugg for sola for evig fremtid. 

Anonymkode: 9496f...969

Nettopp. Jeg tenger ikke å vite alt som foregår i underlivet, og bør helst ikke ha så mange bekymringer rundt dette. Hvis hun vil at jeg skal bekymre meg for hennes underliv når jeg har sex, så kan vi bare glemme det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nettopp. Jeg tenger ikke å vite alt som foregår i underlivet, og bør helst ikke ha så mange bekymringer rundt dette. Hvis hun vil at jeg skal bekymre meg for hennes underliv når jeg har sex med henne, så kan vi bare glemme det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...