AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Del Skrevet 13. desember 2020 Hei! Fins det flere kvinner som ser på Anime her inne? Er selv 24 år gammel, og er ivrig på å se Anime. Lurer i den forbindelse på om noen har gode animeserie tips? Har Crunchyroll, netflix og amazon prime. Gjerne kom med andre streamingtjenester som har Anime :-) Noen favoritter: The ancient magus bride, Kamisama kiss, Fruits Basket, Naruto/Naruto Shippuden, One Piece, My hero academia, Welcome to Demon school! Iruma-kun, Diabolik lovers, Yona of the dawn, Snow white with the red hair, Noragami, Wolf girl and Black Prince, Earl and Fairy, Ascendance of a bookworm, etc. Anonymkode: a4129...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Del Skrevet 13. desember 2020 Nei. For jeg er voksen. Anonymkode: 0dd18...69c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Del Skrevet 16. desember 2020 On 12/13/2020 at 11:44 AM, AnonymBruker said: Nei. For jeg er voksen. Anonymkode: 0dd18...69c Voksne kan da fint se på anime 🙄. Vet ikke helt hva som finnes på Netflix etc. , men vi (godt voksne) har kost oss med Ghost in the Shell, Cowboy Beebop og Avatar: The Last Airbender for å nevne noen. Anonymkode: cc739...aac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2021 #4 Del Skrevet 6. april 2021 Hvordan funker crunchyroll i Norge, har man tilgang til alt innhold nå, eller er det mye som ikke er tilgjengelig i Norge? Anonymkode: ddf59...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Del Skrevet 10. august 2022 Ja, jeg ser på anime Anonymkode: f83a3...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå