AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Noen som har tips til en god sminkefjerner. Har brukt L’Oréal, Nivea, cosmica og simple sine. L’Oréal og Nivea reagerte jeg på med å bli rød og sår, den fra cosmica ble for oljete for meg. Den eneste jeg likte var simple sin da den ikke ga meg røde øyne, men den får jeg selvfølgelig ikke tak i. Prismessig vil jeg ikke betale mer enn 200 kroner. Anonymkode: fb57a...dba
KITTY_LYNX Skrevet 14. desember 2020 #2 Skrevet 14. desember 2020 Jeg har forelsket meg komplett i MakeupMekka sine Makeup Eraser Makeup Remover, kjøper de sorte, kan vaskes tusen ganger, koster 99,- (men er innimellom på salg til 30,-). De tar døyte meg all makeup bare med varmt vann og ansiktet kjennes ordentlig RENT ut etterpå og den lager ikke mer *gnukke* friksjon jeg synes mange fjernere gjør og dermed sliter på huden.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #3 Skrevet 14. desember 2020 Jeg bruker mikrofiberkluter (ment for sminkefjerning/ansiktet) med varmt vann. Kjøpte de på vita for mange år siden. Har veldig sart hud og ble rød og øm av alle sminkefjernere, men dette her fungerer veldig bra for meg. Anonymkode: fe01b...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå