Gå til innhold

Noen her som har erfaring med trademax.no?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen med erfaring? 

Er det for godt til å være sant? 

Hvordan var kvaliteten på produktet?

og leveringstid?

Anonymkode: 4d344...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får det du betaler for. Helt grei kvalitet til prisen. Leveringstid var nøyaktig som lovet ved bestilling. Ingen problemer eller noe å klage på. 

Anonymkode: 0fa28...b28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt derfra og det var helt uproblematisk. Kvaliteten var også som forventet. Hvis du vil kan du velge å betale med faktura via Svea Finans (Tilsvarende Klarna) og du betaler da ingenting før du har mottatt og undersøkt varen. 

Materialet produktet er laget av vil som regel si noe om kvaliteten. Heltre og metall er f.eks. mer solid enn MDF. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jeg har bestilt flere ting derfra og er fornøyd. Det er som flere sier slik at du får det du betaler for. De leverer nøyaktig til det tidspunktet de har sagt og pakkesporingen deres fungerer svært godt. Sjåførene deres ringer på forhånd som avtalt (det kan PostNord lære mye av). Ikke krangler sjåførene heller om hvor langt de skal bære varen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting å klage på. Veldig fornøyd. Fikk en veldig god sofa med ok kvalitet. Levert på døra da de skulle. Har fortsatt sofaen nå, 6 år seinere og like fin

Anonymkode: 1cf71...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noen med erfaring? 

Er det for godt til å være sant? 

Hvordan var kvaliteten på produktet?

og leveringstid?

Anonymkode: 4d344...54e

Veldig fornøyd. Har kjøpt hagemøbler og sofa. Ganske rask leveringstid syns jeg. Eneste aberet er at de sender mld gjerne samme dag de kommer og at du må være der til det tidspkt for å ta det imot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt en hagesofa. Rottingen er jo bra nok, jeg ser ikke at den er billig, men putene har et stoff som oser billig :P Men det gjør ikke noe. Regner ikke med noe annet heller. 

Leveringen var fin, kom den dagen de skisserte. 

Anonymkode: 41662...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...