AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Jeg har litt lyst på en skikkelig «tv seksjon». Jeg har liten plass i leiligheten, og det å få mer ut av «tv veggen» hadde vert kjekt. Men selges dette lengre. Traderoom, chill, sallyroom etc... mange «merkelige» nettbutikker dukker opp når jeg prøver å google meg til det. Men jeg ønsker gjerne å handle i en «normal» fysisk butikk, jysk, møbelringen, skeidar, bohus ol. Men finner bare tv-benker hos dem. Hos IKEA finner jeg slike tv-seksjoner, men fant ingen der som falt helt i smak. Må jeg kanskje bare reise innom butikkene for å se om de også har slike «bygg selv moduler» som kan settes sammen, som ikke kommer frem på nettsidene? Tenker på noe lignende som: Jeg har mest sannsynlig kun plass til et av de to side skapene, og skulle ønsker flere åpne hyller nedenfor tven til alle konsoller, spillere, tv boks ol. Anonymkode: 07643...042
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Jeg kjøpte tv-benk med vitrineskap på ene siden på Møbelringen som jeg satte sammen selv. Produsent er finske Timantti. Stikk innom en møbelbutikk og spør om hvilke muligheter du har. Jeg tror de har/har mulighet til å bestille mye mer enn det som kommer fram på nettsiden. Anonymkode: ebaf1...59f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Hva med Montana moduler? Anonymkode: e64fb...4f2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg kjøpte tv-benk med vitrineskap på ene siden på Møbelringen som jeg satte sammen selv. Produsent er finske Timantti. Stikk innom en møbelbutikk og spør om hvilke muligheter du har. Jeg tror de har/har mulighet til å bestille mye mer enn det som kommer fram på nettsiden. Anonymkode: ebaf1...59f Ja tror kanskje jeg må innom butikken. Det var ikke enkelt å finne ut av det på nett 😅 Får se når jeg får tid og ikke minst orker, er så sinnsykt mange folk ute å handler for tiden, at jeg ikke vet om jeg gidder akkurat nå. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva med Montana moduler? Anonymkode: e64fb...4f2 Link? Et problem er at jeg ikke har funnet noe særlig på nettet 😅 Anonymkode: 07643...042
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja tror kanskje jeg må innom butikken. Det var ikke enkelt å finne ut av det på nett 😅 Får se når jeg får tid og ikke minst orker, er så sinnsykt mange folk ute å handler for tiden, at jeg ikke vet om jeg gidder akkurat nå. Link? Et problem er at jeg ikke har funnet noe særlig på nettet 😅 Anonymkode: 07643...042 https://www.montanafurniture.com/da-dk Anonymkode: e64fb...4f2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja tror kanskje jeg må innom butikken. Det var ikke enkelt å finne ut av det på nett 😅 Får se når jeg får tid og ikke minst orker, er så sinnsykt mange folk ute å handler for tiden, at jeg ikke vet om jeg gidder akkurat nå. Link? Et problem er at jeg ikke har funnet noe særlig på nettet 😅 Anonymkode: 07643...042 Hvis det ikke haster ville jeg ventet til etter jul til januarsalget. Anonymkode: ebaf1...59f 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 Mine foreldre har brukt kjøkkenskap fra ikea for å bygge sammen akkurat slik de selv ønsket! Anonymkode: 3b78a...97b 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #8 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.montanafurniture.com/da-dk Anonymkode: e64fb...4f2 Ok, det er en av disse «merkelige» butikkene 😅 Ønsker å forholde meg til en av de fysiske butikkene jeg har rundt meg som skeidar, møbelringen ol. men takk for linken. Anonymkode: 07643...042
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå