AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Kjenner dere forskjellen? Hele 75% (!) ender jo i spontanabort. Hvis man går noen dager over perioden man skulle hatt mens, kan det være SA? Isåfall hva kan være på det og mens? De 2 siste gangene TR har jeg følt på en graviditet. Gått over tiden, hatt metallsmak i munnen, murringer, kviser ol. Plutselig er TR i full anmarsj, med klumper og smerter. (Sorry detaljene) Anonymkode: 4d55a...592
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Vet ikke om det kan kalles SA, men svangerskap som varer under 5 uker blir gjerne kalt kjemisk graviditet. Noen får svakt positive tester som blir negative igjen. Selv hadde jeg masse symptomer de prøveperiodene jeg uke ble gravid. Følte minst symptomer den gangen jeg ble gravid, faktisk. Anonymkode: 3a212...d28
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke om det kan kalles SA, men svangerskap som varer under 5 uker blir gjerne kalt kjemisk graviditet. Noen får svakt positive tester som blir negative igjen. Selv hadde jeg masse symptomer de prøveperiodene jeg uke ble gravid. Følte minst symptomer den gangen jeg ble gravid, faktisk. Anonymkode: 3a212...d28 Kroppen er merkelig. Men dagen jeg fikk litt rosa på papiret, testet jeg negativ. Vil det da si at det ikke var SA? Anonymkode: 4d55a...592
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kroppen er merkelig. Men dagen jeg fikk litt rosa på papiret, testet jeg negativ. Vil det da si at det ikke var SA? Anonymkode: 4d55a...592 Det er vanskelig å si. De fleste som blir gravide får positiv test rundt IKM, men noen produserer HCG sent. Så er jo symptomene på mensen og graviditet like, så ikke rart man blir håpefull. Anonymkode: 3a212...d28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå