AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Kjæresten min har det jeg vil kalle en stor kuk. Jeg er faktisk ganske fascinert av den så har egentilg lyst å ta den i skikkelig øyesyn og se på den i erigert tilstand. Gjerne måle den også. Men, tør ikke spør, han må jo tro jeg er helt sprø hvis jeg bare vil studere den fordi jeg er fascinert av størrelsen? Anonymkode: 41233...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Det er vel helt normalt å kikke på kuken. Eller mener du noe anna? Anonymkode: 8f0c5...b05 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Han vil garantert like det og bli stolt. Anonymkode: 314d4...6ee 7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Det er jævlig rart, men helt ok å spørre om. Eksen min ba om det samme og lå i sikkert 20 min mellom bena mine og studerte fitta mi. Anonymkode: d57a0...76e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Jeg smugkikker jo det jeg kan, men akkurat å bare legge meg ned der for å studere den inngående føler jeg blir sært 😆Mulig han ville blitt stolt, men jeg hadde nok rødmet om jeg skulle spurt om noe sånt☺️ Anonymkode: 41233...ad8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Bare å kjøre på. Samboer har målt min i alle retninger. Over(23), under(26), på sidene(25) og rundt(18). Hun sier hun aldri har sett større og ble veldig nysgjerrig på hvor stor den virkelig er. Etter at hun målte kan en bare si størrelsen når hun ligger på terskelen av orgasmen(e), så kommer hun. Nesten hypnose, klassisk betinging. Hun har utviklet seg til ei skikkelig size queen. Sterke preferanser. Hun er like fasinert hver gang, selv etter snart 20 år i sammen. Blikket og ordene hennes om hennes forhold til kuken min gjør noe med en. Jeg selv føler meg heldig som har ei dame som holder seg godt inn i godt voksen alder. Rett kost og trening gir resultater, selv om vi har 4 barn. Stram, flotte bryster og null strekkmerker, godt varmt smil og et herlig lydnivå, gjør en knallhard. Vis han at du liker kuken hans, og setter pris på at han har en flott kuk. Menn som blir fortalt at de er flinke i senga og har hva som skal til for deg, vil oppleve et boost, som gir seksuell selvtillit, overskudd og mengder med testosteron. En energi som vil bli brukt på å opprettholde nivået, og gi deg mye glede. Anonymkode: fd5de...b6b 2
Gjest Middelmådig Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 Ta det i forbindelse med en lang og god blowjob. Da er det helt innafor å ta pauser hvor du bare nyter synet mens du runker sakte, slikker skaftet fra basen til tipp gjentatte ganger, tar pungen i munnen, gjør den helt våt av spytt og gni den mot puppene eller bare blåse litt ertene på den. 20 minutter med dette og du har sett ganske godt på den 🙂 Evt bind han fast i sengen, ta på bind for øynene og gjør det du vil, da ser han ikke hva du stirrer på 😉
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #8 Skrevet 13. desember 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Samboer har målt min i alle retninger. Over(23), under(26), på sidene(25) og rundt(18). Hvorfor er dette relevant info? Ingen bryr seg vel om hvordan organet ditt ser ut, du har allerede kjæreste og ts har kjæreste? Så hvorfor bruke tid på å skrive ned størrelse på pipeløken din? Anonymkode: 9b206...27c 30
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #9 Skrevet 13. desember 2020 Er vel bare å spørre hvis du ønsker en ekstra god titt. Anonymkode: 8f0c5...b05
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #10 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er dette relevant info? Ingen bryr seg vel om hvordan organet ditt ser ut, du har allerede kjæreste og ts har kjæreste? Så hvorfor bruke tid på å skrive ned størrelse på pipeløken din? Anonymkode: 9b206...27c Du skjønte at han bare trollet sant?😅 Anonymkode: d5e6c...b3c 7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #11 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du skjønte at han bare trollet sant?😅 Anonymkode: d5e6c...b3c Trollet? Beint frem seriøs. At noen bryr seg om hva vi gjør og målene hun kom frem til koster ikke meg en kalori. At TS, dama, og andre kvinner, skal kunne ha det gøy og kunne gjennomføre sine ønsker er det viktigste. At kvinner skal kunne måle menn må nå være lov. Samtykkende menn finnes. Seksuell nysgjerrighet er nå bare sunt. En må tåle litt. Enten man har en liten sosiss, en vanlig middagspølse eller en solid falukorv. Anonymkode: fd5de...b6b
intexus40 Skrevet 13. desember 2020 #12 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor er dette relevant info? Ingen bryr seg vel om hvordan organet ditt ser ut, du har allerede kjæreste og ts har kjæreste? Så hvorfor bruke tid på å skrive ned størrelse på pipeløken din? Anonymkode: 9b206...27c fordi fyren har et klassisk penissyndrom. Ikke er det sant heller. men forteller du en løgn ofte nok tror du jo på det selv ikke sant. 9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #13 Skrevet 13. desember 2020 Har gjort dette med alle typene mine... F.eks etter sex når vi ligger og koser, så legger jeg meg med hodet på låret hans og studerer. Eller bare ligger ved siden av han og tar på den og studerer osv. Han ene spurte jeg om jeg kunne måle også fordi han hadde så stor og jeg lurte på hvor mye det var i cm. Er jo bare å ta den for deg og se på den og kose med den. 😄 Deilig å gjøre det mens man suger også. Anonymkode: 268d3...7f2 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #14 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor er dette relevant info? Ingen bryr seg vel om hvordan organet ditt ser ut, du har allerede kjæreste og ts har kjæreste? Så hvorfor bruke tid på å skrive ned størrelse på pipeløken din? Anonymkode: 9b206...27c Pipeløken 😂 Anonymkode: 4979a...253 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #15 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er jævlig rart, men helt ok å spørre om. Eksen min ba om det samme og lå i sikkert 20 min mellom bena mine og studerte fitta mi. Anonymkode: d57a0...76e Haha, høres ut som jeg kunne vært exen din 😂 Anonymkode: 6b14c...462 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #16 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Har gjort dette med alle typene mine... F.eks etter sex når vi ligger og koser, så legger jeg meg med hodet på låret hans og studerer. Eller bare ligger ved siden av han og tar på den og studerer osv. Han ene spurte jeg om jeg kunne måle også fordi han hadde så stor og jeg lurte på hvor mye det var i cm. Er jo bare å ta den for deg og se på den og kose med den. 😄 Deilig å gjøre det mens man suger også. Anonymkode: 268d3...7f2 Som du leser over her så har vi menn som lar dere kikke på og måle et penissyndrom. Skal ikke være moro. Alt er tydligvis blodig alvor. Triste folk. Anonymkode: fd5de...b6b
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #17 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har gjort dette med alle typene mine... F.eks etter sex når vi ligger og koser, så legger jeg meg med hodet på låret hans og studerer. Eller bare ligger ved siden av han og tar på den og studerer osv. Han ene spurte jeg om jeg kunne måle også fordi han hadde så stor og jeg lurte på hvor mye det var i cm. Er jo bare å ta den for deg og se på den og kose med den. 😄 Deilig å gjøre det mens man suger også. Anonymkode: 268d3...7f2 Hvordan målte du den? Dro opp målbåndet fra vesken? Hadde antageligvis fått latterkrame hvis ei dame spurte om det😂 Så hadde jeg spurt om å få måle dybden på vaginaen hennes😜 Anonymkode: d5e6c...b3c 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #18 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Som du leser over her så har vi menn som lar dere kikke på og måle et penissyndrom. Skal ikke være moro. Alt er tydligvis blodig alvor. Triste folk. Anonymkode: fd5de...b6b Hmm? AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvordan målte du den? Dro opp målbåndet fra vesken? Hadde antageligvis fått latterkrame hvis ei dame spurte om det😂 Så hadde jeg spurt om å få måle dybden på vaginaen hennes😜 Anonymkode: d5e6c...b3c Jeg fikk lyst! Sa til han at jeg syns den er så stor og kunne tenke meg å vite hvor stor den er, og spurte pent om jeg kunne måle den. Han syns det var sååå stas så jeg henta bare målebåndet jeg og målte den med påfølgende "oi wow shit så stor og sååå tykk". Dessverre kunne han ikke bruke den.. Å måle dybden på en vagina er vesentlig vanskeligere enn å måle lengden på en pikk da. Men om du måler pikken og bunner dama så vet du sånn ca. Anonymkode: 268d3...7f2 2
Tennplugg Skrevet 13. desember 2020 #19 Skrevet 13. desember 2020 Middelmådig skrev (9 timer siden): Ta det i forbindelse med en lang og god blowjob. Da er det helt innafor å ta pauser hvor du bare nyter synet mens du runker sakte, slikker skaftet fra basen til tipp gjentatte ganger, tar pungen i munnen, gjør den helt våt av spytt og gni den mot puppene eller bare blåse litt ertene på den. 20 minutter med dette og du har sett ganske godt på den 🙂 Evt bind han fast i sengen, ta på bind for øynene og gjør det du vil, da ser han ikke hva du stirrer på 😉 This🤩 1
Dominas leketøy Skrevet 13. desember 2020 #20 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kjæresten min har det jeg vil kalle en stor kuk. Jeg er faktisk ganske fascinert av den så har egentilg lyst å ta den i skikkelig øyesyn og se på den i erigert tilstand. Gjerne måle den også. Men, tør ikke spør, han må jo tro jeg er helt sprø hvis jeg bare vil studere den fordi jeg er fascinert av størrelsen? Anonymkode: 41233...ad8 Just do it girl.... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå